וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: שביתה איטלקית

סיינה השביתה את החגיגות של צסק"א מוסקבה בטופ 16 כשהביסה אותה 56:74. טאו הביסה מילאנו 90:108, פרטיזן-מלאגה 59:60

המחזור השלישי של שלב הטופ 16 ביורוליג הבטיח הרבה עם מספר משחקים חזקים, וקיים בגדול. במוקד הערב (רביעי) יצאה צסק"א מוסקבה שעדיין לא הפסידה עד כה בטופ 16 לסיינה, וחזרה עם תבוסה מהדהדת, 74:56 לאיטלקים. בדיוק כמו אלופת אירופה, גם מילאנו, שעד כה ניצחה את שני המשחקים שלה, נחלה הפסד ראשון בטופ 16, ועוד אחד כואב במיוחד, 108:90 לטאו ויטוריה החזקה.

מלאגה היתה קרובה לרשום ניצחון חוץ, אבל פרטיזן היתה גדולה עליה בשניות הסיום, והספרדים נחלו הפסד 60:59. בבית ה' המשיכה פורקום סופוט בקמפיין האירופאי המהולל שלה, והפעם אל מול הקהל הביתי שלה, נחלה תבוסה צורבת, 93:68 לאולימפיאקוס היוונית, ובזאת קבעה את הפסדה התשיעי ברציפות ביורוליג.

סיינה - צסק"א מוסקבה 56:74

אוי, איזה תענוג לאוהדים המקומיים בסיינה. האיטלקים, שנוצחו במחזור הראשון על ידי ציבונה זאגרב, חזרו לחיים בשבוע שעבר מול פנרבחצ'ה/אולקר, והערב הם אותתו שהתקופה הרעה מאחוריהם, לגמרי מאחוריהם. סיינה גברה על אלופת אירופה, במשחק שהיה בשליטתם לאורך כל הדרך. הרבע הראשון נגמר בתוצאה הצנועה 10:11 לאיטלקים, אבל למחצית השניה כבר עלתה סיינה בטירוף, פתחה פער של 16 ומשם היא לא הביטה לאחור.

טרל מקנטייר הוביל את החבורה השמחה מאיטליה עם 21 נקודות (6 מ-8 מהשדה), ורימאס קאוקינאס הוסיף 18 נקודות. גם בנג'מין אזה חגג על הרוסים עם 15 נקודות ב-100 אחוזים מהשדה. אז מה קרה לצסק"א ובכן, כשרק שחקן אחד קולע בדאבל פיגרס, אי אפשר לנצח אף קבוצה, בטח לא בטופ 16. טרנס מוריס היה היחידי שהתכבד ב-10 נקודות (8 ריבאונדים), זורן פלניניץ' קלע 9 וארזם לרובק הוסיף 8. הרוסים קלעו רק 2 מ-11 מחוץ לקשת.

טאו ויטוריה - מילאנו 90:108

מבצע הורדתה לקרקע של מילאנו הושלם בהצלחה. האיטלקים המפתיעים, שפתחו את שלב הטופ 16 עם שני ניצחונות משני משחקים, אחד מהם על אולימפיאקוס, יצאה למשחק חוץ קשה בספרד וקיבלה תזכורת ליכולת האמיתית שלה. בסיום הרבע הראשון האורחים עוד הוליכו בנקודה, אבל הגיעו שני רבעים בהם טסו האיטלקים ל-19:29 ו-17:31 והפכו את הרבע האחרון במשחק לגארבג' טיים טהור.

סרגיי וידאל חגג על הראש של האיטלקים כשהתבצר מחוץ לקשת, והפציץ 6 שלשות (מ-7 נסיונות) בדרך ל-26 נקודות ו-4 ריבאונדים. מירצה טלטוביץ' סגר משחק נאה אף הוא עם 19 נקודות (6 מ-8 מהשדה), ופיט מיקל (9 ריבאונדים) ו-וויל מקדונלד קלעו 14 כל אחד. למילאנו: פפה סאו 25 (11 מ-14 מהשדה), ג'ובי תומאס 18 ודייויד הוקינס 14.

פרטיזן בלגרד - מלאגה 59:60

המותחן של הערב הגיע דווקא מבלגרד, שם נאבקו פרטיזן ומלאגה במשך 40 דקות, ובסופו של הערב היתה ידה של המארחת על העליונה. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשהיתרון מתחלף מקבוצה לקבוצה, עד לשניות הסיום. דקה לסיום החלו השתיים ללכת אל הקו, כשעומר קוק מצמק ל-58:57. סטפן לאסמה החטיא אחת מהקו, וקוק שוב קבר שתיים כדי לקבוע שיוויון. מלאגה שלחה את וליקוביץ' אל הקו וזה השתלם, כשהוא מחטיא את הראשונה,קובר את השניה, ונותן לקוק הזדמנות לנצח את המשחק, אבל הגארד החטיא את הזריקה האחרונה ושלח את פרטיזן לחגוג את דרכה אל המקום השני בבית.

אורוס טריפקוביץ' ונוביצה וליקוביץ' (7 ריבאונדים) הוליכו את שחקני פרטיזן עם 12 נקודות כל אחד, וסטפן לאסמה הוסיף 9 ו-9 ריבאונדים משלו. עומר קוק ויירי וולש קלעו 12 נקודות כל אחד למלאגה, שסבלה ממחסור בקלעים, וקיבלה רק 10 ממרקוס הייסליפ.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

פורקום סופוט - אולימפיאקוס 93:68

לפני המשחק הביתי של פורקום סופוט מול היריבה היוונית החזקה, הזהיר יאנאקיס את שחקניו כי זה הצ'אנס האחרון של סופוט להשיג משהו ביורוליג, והם ינסו לעשות זאת לעיני האוהדים הביתיים. אז הם עשו: אחרי ההפסד האחרון מחזיקה סופוט במאזן מדהים של תשעה הפסדים רצופים ביורוליג, ואם הם רק ימשיכו בקצב הזה, הקהל המקומי יוכל להתגאות כשותפים לשיא גינס. הפולנים נתנו פייט ברבע הראשון וירדו רק בפיגור 4, אבל ריצת 13:27 ברבע השני גמרה אותם סופית.

אולימפיאקוס נהנתה ממשחק ענק של ניקולה וויצ'יץ', שקלע 21 נקודות (9 מ-11 מהשדה), אסף לחיקו על הדרך 7 ריבאונדים והוסיף להם גם 4 אסיסטים ו-3 חטיפות. הקרואטי קיבל סיוע מיואניס בורוסיס וגאורגיוס פרינצזיס שקלעו 12 נקודות כל אחד, בעוד לין גריר סיים משחק סולידי עם 10. לפולנים: דייויד לוגן 18, קינטל וודס קלע 12 נגד קבוצתו הקודמת ורוני בורל הוסיף 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully