וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות חוזרים לימי המנדט

בישיבת מזכירות ההתאחדות הוחלט לשתף פעולה עם מקבילתה האנגלית, במסגרתה תסייע האחרונה בבניית תכניות לקידום הכדורגלן הישראלי

מזכירות ההתאחדות לכדורגל התכנסה היום (שלישי). עיקר ההחלטה הוא שיתוף פעולה שההתאחדות מנסה לבנות עם ההתאחדות האנגלית. הפרט הכי מעניין במסגרת זו, הוא שהאנגלים יסייעו בבניית תכניות לקידום הכדורגלן הישראלי. ולנו אין על מה להלין, אם שמץ יחלחל מהכדורגל האנגלי לישראלי נצא מורווחים.

כמו כן, מאמנים ישראלים יוכלו לנסוע להשתלמויות וקורסים בהתאחדות האנגלית, שופטים ישראלים ומדריכי שופטים יוכלו לצאת להשתלמויות מקצועיות באנגליה. שיתוף פעולה דומה יתקיים עם ההתאחדות הגרמנית.

בשורה נוספת לקהל היא הקופות באצטדיון הלאומי ברמת הגן ישופצו: קופות האצטדיון ישודרגו לקופות אלקטרוניות דרכן ניתן יהיה לאסוף כרטיסים שהוזמנו לפני המשחק.

כמו כן, הוחלט כי ההתאחדות תשתף פעולה עם חברת sportfive במאבק ציבורי ומשפטי על מנת שלא לפגוע בהכנסות הכדורגל הישראלי ובכמות השידורים לצופים בעקבות החלטות מועצת הכבלים והלווין.

מחזור שמינית גמר גביע המדינה שהיה אמור להתקיים בשבת, 7.3.09, יועבר בתיאום עם מועצת ההימורים לאמצע השבוע, ובמקומו יתקיים בשבת מחזור הליגה. הליגה תסתיים כמתוכנן ב-30.5.09, מלבד משחקי המבחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully