וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מתעסק בשמועות?

טרי פורטר, מאמן הסאנס, לא אהב לשמוע על עזיבה אפשרית של אמארה סטודמאייר לפני ההפסד לפילי, אבל רמז: "אני יודע מה הולך לקרות"

בפילדלפיה מאושרים מהניצחון הגדול 91:108 על פיניקס, ובמיוחד מיכולתו של הרוקי, מריס ספייטס, שרשם שיא קריירה עם 24 נקודות. "הוא הראה למה הוא מסוגל", החמיא אנדרה איגודאלה. ספייטס נלחם והשכיח את חסרונו של אלטון ברנד. "אתה יכול לזרוק את הכדור לכל מקום ואני אנסה להגיע אליו", אמר בהתלהבות. גם המאמן, טוני דילאו, החמיא: "הוא יהיה שחקן פנים טוב ושחקן חוץ טוב".

פיניקס עלתה למשחק בצל השמועות על טרייד אפשרי שיביא לעזיבתו של אמארה סטודמאייר לפני המועד האחרון לביצוע העברות ב-19 בחודש. "כשחקן, שיחקתי מסביב לשמועות", אמר המאמן, טרי פורטר, לפני המשחק. "אם אתה נמצא מספיק זמן במקצוע ותרמת תרומה משמעותית, השם שלך ייזרק בשמועה. השחקנים צריכים להבין שזה חלק מהמשחק, לא לחשוב על זה ולעשות את העבודה שלהם".

"זה מקשה לפני משחקים. אתה שומע את הדיבורים, לא ישן טוב, אבל ברגע שעולים על המגרש, הכל צריך להידחק הצידה. אני מנסה לא לחשוב על זה יותר מדי. אני שומע הכל ויודע מה הולך לקרות", אמר פורטר, אולי ברמיזה לגבי התפחתויות צפויות בשבוע הקרוב. גולדן סטייט הוזכרה כאחת המועמדות הרציניות המעוניינות בסטודמאייר.

מקגריידי: "אנחנו לא יודעים לשחק הגנה"

במילווקי חגגו ניצחון ראשון של יוסטון לאחר ארבע שנים. הצגה מצוינת של רמון סשנס, צ'רלי וילנובה, ריצ'רד ג'פרסון וצ'רלי בל הובילה את הבאקס ל-112:124 על הרוקטס. כל זאת ללא אנדרו בוגוט, מייקל רד ולוק רידנור הפצועים. "יש לנו הזדמנות לשחק יותר דקות", אמר וילנובה בטענה שהפציעות דווקא עוזרות לקבוצה. "הניצחון מראה על הלב והרצון שלנו", הוסיף בל.

יוסטון סבלה מערב איום של יאו מינג וטרייסי מקגריידי. הסנטר הסיני נקלע לבעיית עבירות וסיים עם שבע נקודות. הגארד לא פגע ובמאזנו נרשמו שלוש בלבד. "כרגע אנחנו קבוצה שלא יודעת לשחק הגנה", אמר טי מאק. המאמן, ריק רדלמן, הוסיף: "הם קלעו טוב, הם מסרו טוב, היו להם 31 אסיסטים, והם עשו כל מה שהם רוצים במגרש".

* אל ג'פרסון, סנטר מינסוטה שנתן עד כה עונה נפלאה, קרע את רצועת הברך וגמר את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully