וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל בית הלחמי: "הצלחנו לעצור את המפולת"

9.2.2009 / 22:15

מאמן בני השרון מאמין שהניצחון 66:71 על הפועל גליל/גלבוע יוביל את שחקניו גם לדרך חדשה. עודד קטש: "ידענו מראש שאנחנו נחותים"

יותם רונן

קטש: "הפסדנו את המשחק בחצי הראשון"

מאמן בני השרון, אריאל בית הלחמי, שחרר אנחת רווחה בסיום משחק הניצחון של קבוצתו על הפועל גליל/גלבוע 66:71. "באנו עם רוח אחרת ואנרגיות אחרות, הצלחנו לעשות את הדברים שרצינו ולשחק בסגנון שמתאים לנו. זה ניצחון חשוב אחרי כל מה שעברנו השבוע ואני שמח שעצרנו את המפולת שהייתה או לא הייתה". שון ג'יימס הוסיף: "בהחלט לא שיחקנו טוב, אבל זה היה אחד מאותם משחקים שחייבים לנצח".

"אני שמח שעשינו את זה והצלחנו לנצח", אמר קפטן בני השרון מאיר טפירו. "הצגנו כדורסל טוב יחסית לתקופה האחרונה. אני מקווה שנחזור להציג את אותה יכולת כמו לפני הפגרה. אני מקווה שנצליח לחזור לזה בהדרגה. ברגע שנתחיל מהגנה טובה יותר, כך נצליח גם לחזור לעצמנו בהתקפה". טפירו הוסיף: "התחלנו את העונה לא טוב, אחר כך המשכנו מצוין בליגה ובאירופה עם ניצחונות משכנעים, שיחקנו כדורסל טוב, אבל חזרנו מהפגרה אחרת לגמרי. אבדה לנו התקשורת הטובה, אבדה הכימיה בקבוצה".

מאמן הפועל גליל/גלבוע, עודד קטש, סיכם: "הפסדנו את המשחק בחצי הראשון, ברבע הרביעי חזרנו למשחק הגנה טוב. מראש ידענו שאנחנו נחותים בהרבה מובנים מבני השרון. הבאנו זר שנפצע וגם רנדל שיחק חולה היום. לראיה היה כבר הבדל של 10 ריבאונדים לטובתם בחצי, החצי הזה היה קטסרופלי. אנחנו כבר תקופה ככה ולפעמים שחקן אחד יכלו לשנות הכל מביחנת הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully