וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: לוד מחצה את מכבי הרצליה

רמי לוי עדיין ללא ניצחון במועדון מהשרון, לאחר 4:0 משפיל נגד בני לוד, לה זו רביעייה שנייה תוך שבוע. רעננה סיימה בתיקו 1:1 עם כפר סבא

המחזור ה-19 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם צמד משחקים המשמעותיים בעיקר לתחתית. קבוצת הצמרת היחידה ששיחקה, הפועל רעננה, סיימה בתיקו 1:1 עם הפועל כפר סבא ונותרה שלישית, אבל את ההצגה גנבה בני לוד שהתעללה במכבי הרצליה האומללה עם 0:4 חלק בחוץ.

לאחר ההפסד הכואב, 1:0, בהארכה בגמר גביע הטוטו להפועל באר שבע, קיוו שחקני מכבי הרצליה לאסוף נקודות ולהעניק למאמן רמי לוי ניצחון בכורה. אבל רצונות לחוד ומציאות לחוד. הרצליה הלפני אחרונה אירחה את בני לוד אשר הקדימה אותה בשתי נקודות בלבד, וחטפה ממנה בראש.

הקבוצה של ערן קוליק, שהבקיעה רביעייה לרשת עירוני רמת השרון במחזור הקודם, שיחזרה את התוצאה מול נציגת שרון נוספת. דודו בן שושן כבש ראשון בדקה ה-17, ואגודה קאובינה הכפיל בדקה ה-20, לאחר החמצת כדור עונשין מ-11 מטרים של משה בן לולו. במחצית השנייה מצא את הרשת גם מוראד אבו ענזה בדקה ה-53, ובן לולו כיפר על הפנדל המוחמץ עם מסמר רביעי ברשת ההרצליינית בדקה ה-56. בני לוד מטפסת למקום השמיני בטבלה ומשאירה את הרצליה במקום ה-11, עם 15 נקודות בלבד.

במשחק נוסף הגיעה הפועל רעננה לכפר סבא לאחר שלושה ניצחונות רצופים, בידיעה כי אחד נוסף יעלה אותה למקום השני. הפועל כפר סבא רצתה לברוח קצת מהתחתית, אבל בפועל רשמה משחק שביעי ללא ניצחון. חלוץ הרכש של רעננה, שרון גורמזנו, העלה אותה ליתרון בדקה ה-36, אך גיא דיין קבע שיוויון 1:1 בדקה ה-41. גורמזנו האורח הורחק בדקה ה-77 והתוצאה נותרה בעינה עד הסיום. רעננה במקום השלישי, כפר סבא תשיעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully