וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא גנואה: "טוטי הוא רמאי"

"יש הרבה צוללנים באיטליה, אבל הוא הגרוע שבהם", אמר הנשיא על קפטן רומא. יו"ר איגוד השופטים על מוריניו: "הביקורות שלו מוגזמות"

גנואה נחשבת לקבוצה המפתיעה העונה באיטליה וכבר התמקמה לה במקום הרביעי במחזור הקודם, עם רצף של עשרה משחקים רצופים ללא הפסד, עד שבאה רומא. הג'יאלורוסי ניצחו 0:3 והשתוו לגנואה במספר הנקודות, במשחק בו הורחק שחקן מכל צד וגם המאמן האורח ג'יאן פיירו גספריני.

נושא ההרחקות העלה את חמתו של נשיא גנואה, אנריקו פרזיוסי. "אנחנו צריכים לעזור לשופטים ולהקל על עבודתם, לא להכשיל אותם", אמר הנשיא. "למי אני מתכוון? לפרנצ'סקו טוטי, אלא מי? בכל הכנות, רומא ניצחה בצורה מוצדקת וההפסד רק יעשה לנו טוב, אבל טוטי הוא רמאי. יש מספר צוללנים באיטליה וטוטי הוא הגרוע שבהם".

מוריניו מרגיז גם את יו"ר איגוד השופטים

מעניין לעניין באותו עניין. נשיא איגוד השופטים האיטלקי, צ'זארה גוסוני, החליט לבוא חשבון עם מאמן אינטר ז'וזה מוריניו. הפורטוגלי ביקר את החלטת השיפוט שלא להעניק פנדל לקבוצתו בניצחון 0:3 על לצ'ה, דבר שהרגיז מאוד את גוסוני. כולם מתלוננים, וטוב שכך, אבל יש כאלה שעושים זאת בצורה מוגזמת ולא מכובדת".

כשנשאל למי בדיוק הוא מתכוון, המשיך גוסוני: "למוריניו יש את הדרך שלו לראות את הדברים פה באיטליה וזו זכותו, אך ההאשמות שלו לא נכונות. טעויות קורות כל הזמן ולא רק נגדו, הוא פשוט מקפיד לצעוק בכל פעם ולחזור על אותן התפרצויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully