וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בגביע המדינה: מבצע שידורים ב"5+ לייב"

הערוץ ישדר את המפגש בין הפועל ר"ג למכבי חיפה (14:00), מהדורה של "ערוץ הקיבוץ", ואת המשחקים המרכזיים של ראשון ושני

ערוץ הספורט נערך למבצע שידורים גדול בסיבוב ט' בגביע המדינה. הערוץ יפתח אולפן מיוחד בהנחיית מודי בר-און, ויעביר שידורים ופריצות מכל המגרשים בהם ישוחקו המשחקים באותה השעה.

חגיגת הגביע תחל בשבת בצהריים (14:00) עם שידור ישיר של הפועל ר"ג נגד מכבי חיפה ב- 5+LIVE. כזכור, לפני שתי עונות הדיחה רמת גן את חיפה מגביע המדינה במכתש, ומובילת ליגת העל תחפש נקמה מול קבוצת הצמרת של הליגה הלאומית. מיד עם סיום המשחק ייפתח ב-5+LIVE "ערוץ הקיבוץ", בגרסה טלוויזיונית של "שירים שערים", וילווה בפעם הראשונה בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי את חמשת משחקי הגביע שישודרו באותה השבת.

במהלך המשדר יקחו חלק פרשני ושדרי ערוץ הספורט, וילוו את המשחקים השונים בפריצות ועדכונים מכל המגרשים , כשבמוקד יהיו המשחקים של בני יהודה מול אום אל פאחם (16:30), אחי נצרת נגד הפועל חיפה (17:00), הכח עמידר רמת גן מול הפועל באר שבע (17:00), מכבי נתניה נגד מכבי פתח תקוה (18:00) והפועל ירושלים נגד מ.ס. אשדוד (17:00).

מסע השידורים של 5+ לייב יימשך גם בימים ראשון ושני עם שני שידורים ישירים של המשחקים המרכזיים של הסיבוב – ביום ראשון ישודר משחקה של קריית שמונה מול בית"ר ירושלים (20:45), וביום שני הדרבי בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב (20:45).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully