וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זולה: "הפסדנו לקבוצה הטובה בעולם"

מנג'ר ווסטהאם התרשם ממנצ'סטר יונייטד לאחר ההפסד 1:0, והפציר בריאן גיגס להמשיך לשחק. ארסנל: אדבאיור ייעדר שלושה שבועות

מנצ'סטר יונייטד לא מתרגשת מהלחץ. השדים האדומים עשו אתמול (ראשון) את העבודה עם 0:1 בחוץ מול ווסטהאם, שהחזיר אותם למקום הראשון. המשחק שבר שני שיאים. אדווין ואן דר סאר הפך לשוער הראשון בבריטניה שמחזיק למעלה מ-20 שעות ללא ספיגה. ההולנדי הבלתי נגמר היה במיטבו כשמנע שערים בטוחים של קרלטון קול ולוקאס ניל, רשם משחק 13 ברציפות ללא ספיגה ובסך הכל 1,212 דקות בהן שמר על שער נקי. ואן דר סאר שבר את השיא הבריטי שהחזיק בובי קלארק הסקוטי, שוער העבר של אברדין, ששמר על רשת נקייה במשך 1,155 דקות.

גם ריאן גיגס רשם נקודת ציון. השער שלו, שהיה הראשון העונה בליגה, המשיך רצף של לפחות שער אחד בעונה ב-17 השנים מאז הוקמה הפרמיירליג. השער היה מרהיב. גיגס, שמזכיר העונה את ימיו הגדולים, סיים מבצע אישי בבעיטה רגל ימין, החלשה שלו, לרשת של רוברט גרין. גם מאמן הפטישים, ג'אנפרנקו זולה, לא נשאר אדיש: "גם כשאני בצד השני, אני נהנה לראות שחקנים כמוהו. כשיש לך כל כך הרבה כישרון, הכל עניין של תשוקה. בעזרת תשוקה והנאה, הוא יכול לשחק עוד הרבה שנים". האיטלקי קרא לגיגס, שכבר החל לפזר רמזים על פרישה, להמשיך ולשחק.

זולה דיבר על היונייטד: "יש להם הכל. הפסדנו לקבוצה הטובה בעולם. הם הענישו אותנו על טעות אחת. לא האמנתי שהם יהיו כל כך טובים מבחינה הגנתית. הם רק הולכים ונהיים חזקים יותר".

מן העבר השני, אלכס פרגוסון הסביר את המפתחות לניצחון: "זה משחק קשה, והרגשנו שצריך להשתמש בניסיון. יש לנו את סקולס וגיגס שהיא כאן פעמים רבות, וגם את טבס, קאריק ופרידננד ששיחקו בעבר בווסטהאם וזה עזר כי הם הסתדרו עם האווירה. ניצחנו קבוצה יוצאת מן הכלל". על גיגס אמר המנג'ר: "הוא דוגמא לשחקן שמקדיש את עצמו לכדורגל. מגיע לו הקרדיט לניצחון".

אבואה מתנצל על הכרטיס האדום

מוקדם יותר בלונדון, ארסנל המשיכה לאכזב כשסיימה ב-0:0 בדרבי של צפון לונדון מול טוטנהאם. התותחנים עוד יצאו בזול, לאחר שאיבדו את עמנואל אבואה בכרטיס אדום ואת עמנואל אדבאיור שנפצע. יכולת טובה של מנואל אלמוניה בשער מנעה הפסד מביך ליריבה השנואה, אבל ארסנל עדיין רחוקה חמש נקודות מהמקום שמוביל לליגת האלופות.

"אני מתנצל על הכרטיס האדום", אמר אבואה. "המשחק היה חשוב בשבילנו ובשביל האוהדים והיינו חייבים לנצח", הוסיף המגן. "אני מאוכזב מההרחקה, אבל מודה לחברים שנלחמו ונתנו הכל". לאבואה היו טענות קשות לגבי הכרטיס הצהוב הראשון שקיבל: "אמרתי לשופט מייק דין שהוא היה צריך לשרוק מוקדם יותר. הוא קרא לי והניף לעברי כרטיס צהוב. השיפוט במשחק לא היה טוב". דין אגב, פסל שער של אבואה בדקה ה-13. ארסן ונגר הגיב: "ההחלטה לא הייתה מקובלת".

אדבאיור, שנפצע בשריר הירך האחורי, ייעדר שלושה שבועות מהמגרשים. הבשורה הטובה עבור ונגר הייתה חזרתו לסגל של אדוארדו דה סילבה, שלא שיחק כשנה. גם אנדריי ארשבין נכלל בסגל למשחק, אך לא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully