וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא הציג את כל חבילת הכדורסל שיש לו להציע"

פיל ג'קסון החמיא ללמאר אודום שכיכב בניצחון של הלייקרס בקליבלנד. חתן השמחה: "אנחנו שואפים לשלמות, וזה מצריך הרבה אנרגיה"

אחרי 23 ניצחונות ביתיים רצופים מתחילת העונה, נקטע הרצף המרשים של קליבלנד הלילה (בין ראשון לשני) כשהלייקרס הגיעו לביקור באוהיו, ויצאו עם ניצחון 91:101. למרות מחלתו של קובי בריאנט, שהקיא לפני הפתיחה, סבל מרעידות במהלך המשחק ונזקק לעירוי במחצית, עלו אלופי המערב למאזן של 0:4 ללא אנדרו ביינום הפצוע, ושמרו על המאזן הטוב בליגה.

קובי החולה התקשה וסיים עם 19 נקודות (8 מ-17 מהשדה), שלושה ריבאונדים ושני אסיסטים, אבל הסופרסטאר מהעבר השני, לברון ג'יימס, לא הצליח לנצל את המצב ונקלע בעצמו ליום קליעות נורא עם 16 נקודות (5 מ-20 מהשדה), לצד 12 אסיסטים ושמונה ריבאונדים.

מי שנכנס לנעליו של בריאנט בגדול היה למאר אודום, שלהט עם 28 נקודות ו-17 ריבאונדים, והלייקרס שעטו לניצחון 30:50 במחצית השניה בה הכריעו את המשחק בתצוגה יעילה אופיינית אחרי שלא איבדו כדור אחד בעשרים הדקות האחרונות. "אנחנו שואפים לשלמות", הסביר אודום בסיום. "וזה מצריך הרבה אנרגיה, ריכוס ומחויבות לניצחון ולמה שדרוש לכך. היום קיבלנו תרומה מכולם". על המספרים האישיים שלו אמר אודום: "אני אף פעם לא משחק בשביל הסטטיסטיקה, רק בשביל לנצח".

הפורוורד המושמץ סחט מחמאות רבות גם ממאמנו פיל ג'קסון: "זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלו אצלנו. היו לו כבר משחקים מדהימים, אבל זה היה מיוחד. הוא הציג את כל חבילת הכדורסל שיש לו להציע. הוא שבר את ההגנה עם המהירות שלו בכל פעם מחדש ועשה הכל".

לברון לא מצא תירוצים להפסד, והסתפק בתגובה קצרה: "חייבים לתת ללייקרס קרדיט, למרות שהחטאתי הרבה זריקות קלות שאני בדרך כלל קולע". על קטיעת רצף הניצחונות הביתיים של הקאבס אמר לברון: "כמובן שלא רציתי שזה יקרה, אבל אני שמח שזה נגמר".

הספרס התרעננו על חשבון הסלטיקס

במפגש חזיתי נוסף בין המערב למזרח ניצחה סן אנטוניו בבוסטון 99:105, והמשיכה את היכולת המצוינת שלה מהשבועות האחרונים. הספרס, המודעים למגבלות הגיל והשחיקה של כוכביהם המתבגרים, איפשרו לטים דאנקן, טוני פארקר ומאנו ג'ינובילי לנוח במשחק ההפסד לדנבר, והשלושה הגיעו רעננים ומוכנים לעיר השעועית והשיגו ניצחון משכנע הודות לריצה גדולה של 0:11 בדקת הסיום.

"בתור הקבוצה הכי מבוגרת בליגה קשה להגיד שאנחנו רעננים", אמר גרג פופוביץ'. "אבל זה היה ניצחון יפהפה בשבילנו, והעובדה שהוא הושג מול האלופה ועוד בחוץ הופכת אותו למתוק עוד יותר". פול פירס כבר הביט קדימה לעבר האתגרים הבאים של הסלטיקס: "אנחנו יוצאים בשבועיים הקרובים למסע משחקי חוץ, ויש לנו הרבה הפסדים לפצות עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully