וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע ירד מקום אחד בדירוג

הישראלי שהודח בסיבוב הראשון של טורניר יוהנסבורג ירד למקום ה-88. פאר נותרה במקום ה-48, אובזילר ירדה למקום ה-179

ההדחה המוקדמת מטורניר יוהנסבורג עלתה לדודי סלע בירידה מינורית של מקום אחד בדירוג החדש שהתפרסם הבוקר (שני). הישראלי הבכיר, שהפסיד לדויד פרר בסיבוב הראשון של הטורניר בדרום אפריקה, ירד מהמקום ה-87 למקום ה-88, בשבוע בו לא נרשמו תזוזות משמעותיות בדירוג. הראל לוי טיפס 11 מקומות למקום ה-254, גם נועם אוקון רשם עלייה נאה של 26 שלבים למקום ה-408.

ג'ו ווילפריד צונגה, שזכה בטורניר יוהנסבורג, עלה מקום אחד למקום ה-13, ג'רמי שארדי, עליו גבר צונגה בגמר, רשם את העלייה הגדולה עם טיפוס של שבעה שלבים למקום ה-54. בעשרת המקומות הראשונים לא היה שינוי: רפאל נדאל במקום הראשון, רוג'ר פדרר במקום השני, ואחריהם נובאק דג'וקוביץ', אנדי מארי, ניקולאי דוידנקו, אנדי רודיק, חואן מרטין דל פוטרו, ז'יל סימון, פרננדו ורדאסקו ודויד נלבנדיאן.

גם אצל הנשים לא היו שינויים רציניים, בגלל משחקי גביע הפדרציה בהן בילו הטניסאיות הבכירות. שחר פאר, שתשחק השבוע בטורניר פאטייה בתאילנד, נותרה במקום ה-48, ציפי אובזילר ירדה מהמקום ה-166 למקום ה-179, ויוליה גלושקו עלתה שני מקומות למקום ה-353.

שמונת המקומות הראשונים בדירוג נותרו כפי שהיו, עם סרינה וויליאמס במקום הראשון, דינארה סאפינה במקום השני ואחריהן ילנה יאנקוביץ', אלנה דמנטייבה, ורה זבונרבה, ונוס וויליאמס, סבטלנטה קוזנצובה ואנה איבנוביץ'. נדיה פטרובה ואגניישקה ראדוונסקה החליפו מקומות במקום התשיעי והעשירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully