וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון חזרה למועדון ארבע הגדולות

מאיר טפירו וחבריו שוב לא הציגו כדורסל טוב, אלא שהפעם זה הספיק כדי לנצח את הפועל גליל/גלבוע 66:71 ולהתבסס במקום הרביעי

למזלה של בני השרון, יש קבוצות פחות יציבות ממנה בליגת העל וזו בדיוק הסיבה שחבורתו של אריאל בית הלחמי הצליחה להתבסס הערב (שני) במקום הרביעי אחרי ניצחון 66:71 על הפועל גליל/גלבוע.

ובכל זאת - כמו שאומרים, לבני השרון יש לא מעט דברים רעים לקחת מהמשחק הזה, דברים שקשורים לחוסר יציבות. הפעם זה היה נראה כאילו התבוסה בחולון הדליקה נורה אדומה, מה שגרם לאוגונה אוניקווה ועוסמאן סיסה לפתוח בסערה. זה נראה טוב במשך מחצית, אבל הלך ודעך בהמשך כשהשיא היה 10 נקודות בלבד ברבע האחרון, שבו בני השרון כמעט ואיבדה ניצחון בטוח.

הפועל גליל/גלבוע היא לא קבוצה מספיק טובה כדי להילחם השנה על המקום הרביעי ועל מקום בפיינל פור. יש לה זרים עם הברקות פה ושם, אבל בסופו של דבר הקבוצה של קטש ניסתה לגנוב ניצחון דרך הזריקות מעבר לקת ומול בני השרון ברעננה זה לא הספיק. בניגוד אליה, בני השרון אכן נלחמת בכבוד על המקו הרביעי, אבל כמו שהיא נראית בשבועות האחרונים, היא עדיין רחוקה מלבנות על זה.

מהלך המשחק

אוגונה אוניקווה ועוסמאן סיסה התאוששו כבר בפתיחה מתצוגת הנפל בחולון, והעלו את המארחים ל-2:12 אחרי ארבע דקות. בגליל, בריאן רוברטס קלע חמש נקודות רצופות וצימק ל-15:10, אבל סיסה דאג לשמור על המומנטום של בני השרון וקבע 12:20 בסיום הרבע הראשון. הגליל נרדמה גם בפתיחת הרבע השני, וקוקי בלצ'ר ניצל את זה כדי לסיים מתפרצת מוצלחת ולהחזיר את קבוצתו ליתרון דו מספרי. שון ג'יימס עזר לו ללחוץ על הדוושה, ושתי שלשות שלו העלו את בני השרון ל-22:32. למזלה של הגליל, היה לה את דגן יבזורי שדאג לייצר נקודות חשובות ולא איפשר לבני השרון לברוח. הגליל כבר צימקה למינוס 6, אלא ששלשה של בן רייס הורידה את בני השרון להפסקה ביתרון 33:42.

גליל פתחה את המחצית השניה מרוכזת יותר, הייתה יותר ואסרטיבית בהתקפה וגם חזרה למשחק כשבריאן רנדל צימק ל-40:46 אחרי ארבע דקות. למרות הכל, בני השרון שמרה על היתרון שלה תוך כדי שהיא נהנית מאיבודי כדור אומללים וקבלות החלטות הזויות של שחקני הגליל. מהצד השני, מאיר טפירו קלע 4 נקודות בשניות האחרונות של הרבע והוביל את בני השרון ליתרון 50:61.

הרבע הרביעי נפתח בצורה מזעזעת, כאשר שתי הקבוצות לא השיגו נקודות במשך שלוש דקות. בסופו של דבר, גליל הפכה לקבוצה הדומיננטית במגרש. דגן יבזורי קלע שלשה כדי להוריד את הפיגור לחד ספרתי, ופתח בקאמבק. גל מקל נטל חלק פעיל בנסיון הזה וצימק למינוס חמש בלבד, כשנותרו 3 דקות לסיום. מקל לא עצר ושלח בהמשך אסיסט לרנדל כדי לצמק ל-65:62 ולהשלים ריצת 4:12 מתחילת הרבע. כשנותרה פחות מדקה לסיום, רנדל כבר צימק למינוס נקודה בלבד, אבל טפירו לקח אחריות וקבע 66:69, 20 שניות לסיום. גליל לא השיגה נקודות בצד השני, וטפירו סגר עניין מקו העונשין.

"לא היה משחק גדול, היה רצון גדול"

"לא היה משחק גדול, אבל הרצון שלנו היה גדול", אמר בסיומו של הניצחון מאמן בני השרון אריאל בית הלחמי, שהוסיף: "עשינו את העבודה וניצחנו וזה מה שחשוב". בית הלחמי התייחס לשאלה האם בקבוצה חושבים להביא חיזוק ישראלי ואמר: "אנחנו לא שוקלים להביא עוד ישראלי, יש לנו שני שחקנים, בן רייס ואלעד הופמן, הם טובים והם יקבלו את הצ'אנס. אנחנו לא מגלים יציבות בחודש וחצי האחרונים קשה לי להצביע על דבר אחד אבל ננסה לפתור את הדברים".

"אני שמח שעשינו את זה והצלחנו לנצח", אמר קפטן בני השרון מאיר טפירו. "הצגנו כדורסל טוב יחסית לתקופה האחרונה. אני מקווה שנחזור להציג את אותה יכולת כמו לפני הפגרה. אני מקווה שנצליח לחזור לזה בהדרגה. ברגע שנתחיל מהגנה טובה יותר, כך נצליח גם לחזור לעצמנו בהתקפה". טפירו הוסיף: "התחלנו את העונה לא טוב, אחר כך המשכנו מצוין בליגה ובאירופה עם ניצחונות משכנעים, שיחקנו כדורסל טוב, אבל חזרנו מהפגרה אחרת לגמרי. אבדה לנו התקשורת הטובה, אבדה הכימיה בקבוצה".

מאמן הפועל גליל/גלבוע, עודד קטש, אמר בסיום: "ברבע הרביעי נזכרנו שאחנו יודעים לשמור, אחרי שהמחצית הראשונה שלנו הייתה קטסטרופלית. המחצית השנייה קצת מעודדת אותנו. אין שום דבר שמפריע לקבוצה מעבר לענייינים המקצועיים. אנחנו חייבים להיות יותר טובים, להתחזק עוד קצת, כי כל הקבוצות מתחברות וגם אנחנו צריכים להתחבר. על הנייר אנחנו לא יותר טובים מאף קבוצה בליגה".


קלעו לבני השרון: מאיר טפירו 16 ו-6 אסיסטים, שון ג'יימס 13, עוסמאן סיסה (10 ריבאונדים) ואוגונה אוניקווה 11 כל אחד, קוקי בלצ'ר 10, ריצ'ארד רובי 4, בן רייס 3, אלעד הופמן 2, ארז כץ 1.

קלעו להפועל גליל/גלבוע: בריאן רנדל 14, דגן יבזורי 13, בריאן רוברטס 12, אלישי כדיר 11, גוני יזרעאלי 7, גל מקל 4, דיון דוואל 3, אבישי גורדון 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully