וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: אצל ריבר ובוקה אין כל חדש

המיז'ונריוס איבדו יתרון כפול בדרך ל-2:2 עם קולון במחזור הפתיחה של הקלאוסורה. האלופה גברה על חימנסיה חוחוי 1:2, סן לורנצו-טיגרה 1:3

עונת הקלאוסורה בארגנטינה יצאה בשעה טובה לדרך בסוף השבוע האחרון. רוב קבוצות הצמרת הצליחו לשמר את הסגלים לקראת המשימות הצפויות בליברטדורס, כשסן לורנצו נראית על הנייר כפייבוריטית ללכת עד הסוף בזכות החיזוק המצוין שעשתה. הקבוצה של מיגל אנחל רוסו גברה 1:3 על טיגרה במחזור הפתיחה, בעוד לאנוס גברה באותה תוצאה על ראסינג קלוב. האלופה בוקה ג'וניורס ניצחה 1:2 את חימנסיה חוחוי, ריבר פייט לא הראתה שום שינוי, לאחר איבוד יתרון כפול ב-2:2 הביתי מול עשרה שחקני קולון, וניואל'ס הייתה המרשימה ביותר, עם 0:3 על חימנסיה לה פלטה.

חימנסיה חוחוי - בוקה ג'וניורס 2:1

הבוסטרוס התקשו במחצית הראשונה לפני שריקרדו נויר פתח את הסכר עם השער הראשון בדקה ה-73, אחרי שדחק פנימה הדיפה של השוער המקומי. 11 דקות לאחר מכן כבר לוקאס ויטארי את השני של בוקה אחרי בישול של חואן רומן ריקלמה בעקב, ובתוספת הזמן צימק פבלו קלנדרייה לחוחוי.

ריבר פלייט - קולון סנטה פה 2:2

עם תקוות מחודשות ומאמן טרי בדמותו של נסטור גורוסיטו, התייצבה ריבר למשחק ביתי מול קולון. עדיין ללא הרכש כריסטיאן פביאני ומרסלו גז'ארדו, נהנתה המארחת מהרחקה של פאבלו אגילאר בדקה ה-44, כדי לעלות במחצית השנייה ליתרון כפול. גוסטבו קבראל הבלם כבש בדקה ה-57 ופלקאו הקולומביאני הוסיף בדקה ה-68. נגמר? ממש לא. גם בעשרה שחקנים קולון יצאה קדימה והדהימה את המונומנטל. אלחנדרו קאפורו צימק בדקה ה-79 ולאונדרדו פרדיגר השווה בדקת הסיום. המיז'ונריוס פותחים אותה באותה צורה בה סיימו את הקודמת.

טיגרה - סן לורנצו 3:1

המחזור הראשון הפגיש את שתי הפיינליסטיות המאוכזבות של העונה הקודמת. טיגרה של דייגו קאניה הצליחה לשמור על הכוכבים, אבל מול הסגל העמוק והמחוזק של סן לורנצו לא היה לה סיכוי. שער עצמי של פאפראטו העניק לסנלו יתרון בדקה ה-39. קסטניו המקומי הורחק בדקה ה-70 ושבע דקות לאחר מכן הכפיל ג'ונתן סנטנה, שחזר לקבוצה מוולפסבורג הגרמנית, את התוצאה בנגיחה מצוינת. החלוץ האורח קוקי סילברה הבקיע לכיוון הלא נכון בדקה ה-79, אולם תיקן זאת בתוספת הזמן וקבע ניצחון משכנע לקבוצתו.

לאנוס - ראסינג קלוב 1:3

הגרנטה, שסיימו את עונת האפרטורה במקום הרביעי ולא נכנסו לפלייאוף המכריע, פתחו טוב את העונה עם 1:3 ביתי על ראסינג. מלך השערים פפה סאנד המשיך מאותה נקודה בה הפסיק, כשהבקיע צמד עבור לאנוס (7 בפנדל ו-60) ומחק יתרון מוקדם של פאולו לוגוורסיו האורח (2). סבסטיאן בלאנקו כבש בתווך (22), בעוד גבריאל מרקאדו מראסינג הורחק (41).

ניואל'ס אולד בויס - חימנסיה לה פלטה 0:3

המארחת ויתרה על כריסטיאן פביאני לטובת ריבר, אבל במחזור הראשון הציגה את הדור הבא מפס הייצור שלה. הקשר מאורו פורמיקה (תזכרו את השם) נתן הצגה גדולה במחצית השנייה נגד חימנסיה לה פלטה, עם שער בדקה ה-52, בישול ללאנדרו ארמאני בדקה ה-60 והקשתה נפלאה מעל השוער האורח בדקה ה-69. בכורה מוצלחת למאמן נסטור סנסיני.

משחקים נוספים:

אינדפנדיינטה - ולז סרספילד 0:0

הוראקן - סן מרטין 0:1
להוראקן: מריו בולאטי (87)

ארחנטינוס ג'וניורס - ארסנאל 2:0
לארסנאל: לוסיאנו לגיסאמון (4 בפנדל), חבייר ז'אקוצי (90)

גודוי קרוז - באנפילד 1:1
לגודוי קרוז: לאונרדו סיגאלי (17). לבאנפילד: סנטיאגו סילבה (22). שוער באנפילד, כריסטיאן לוקטי, החמיץ פנדל בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully