וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "נתתי לירושלים פור"

8.2.2009 / 22:45

מאמן מכבי ת"א, גרשון לא הסתפק בניצחון על ירושלים: "לפחות 10 נקודות שהם קלעו הן על אחריותי". גודס: "המשחק יצא משיווי משקל"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

במכבי תל אביב היו מי שהעלו דאגות מסויימות לגבי שיבוץ המשחקים בשבוע האחרון, שזימן להם מפגש עם ברצלונה בחוץ, משחק עונה בליגה המקומית בבית מול הפועל ירושלים, ומיד לאחר מכן את ריאל מדריד בחוץ. אחרי התבוסה בברצלונה, הפסד להפועל ירושלים היה יכול לזעזע את המערכת בשלב קריטי של העונה. אלא שהצהובים של פיני גרשון הגיעו ממוקדמים מאוד למשחק, הביסו את האורחים 81:97, ואף גנבו מהם את ראשות הליגה.

מאמן מכבי, פיני גרשון, טען כי ההפרש היה אמור להיות גדול יותר, ואף לקח את האחריות לניצחון "הדחוק" על עצמו: "נתתי להם פור, מה אני אעשה? תראו מה עשינו אחרי זה ותבינו שנתתי להם פור. לפחות 10 נקודות שהם קלעו הן על אחריותי. הייתי מרגיש רע מאוד אם היינו מנצחים בפחות מ-14. לא כל כך נעים לי שהם קלעו 81 נקודות, אבל כמו שאמרתי, 10 נקודות על אחריותי. זה היה צריך להיגמר בהפרש גדול יותר".

השחקן המצטיין של הערב, קרלוס ארויו, שמעבר ל-24 הנקודות ו-10 האסיסטים שלו הנהיג את הצהובים והריץ את ההתקפות, אמר בסיום: "זה ניצחון מתוק אבל יש לנו עוד הרבה עבודה. זה משחק שחיכינו לו הרבה זמן ואני שמח שניצחנו. עבדנו קשה כל השבוע לקראת המשחק הזה כי לא רק אנחנו חיכינו לו, אלא גם האוהדים. אחרי ההפסד לברצלונה זה מראה על האופי שלנו".

גם עוזר המאמן, שרון דרוקר יודע כי אל לצהובים להתלהב יתר על המידה, ושהמבחן הקשה באמת עוד לפניהם: "אנחנו כל הזמן מרוכזים על המשחק הבא, כי כל משחק הוא לגופו ויש לנו רצף של נסיעות שמקשות עלינו פיזית. ירושלים היתה במקום הראשון, הם לא דרדעקים. התכוננו טוב, והשחקנים באו נחושים". לגבי המשחק הבא של הקבוצה מול ריאל מדריד, אמר דרוקר: "אני לא מאמין במשחק העונה. אנחנו צריכים לבוא ולשפר כמה נקודות ונצטרך לבצע אותן על המגרש. כל הקבוצות האלה בצמרת, זה משחק חשוב ואנחנו רוצים להאמין שנצא עם תוצאה טובה".

גודס: "המשחק יצא משיווי משקל"

בצד המפסיד נשמע מאמן ירושלים, גיא גודס מאושש מעט: "מכבי באו מאוד חדים אחרי מה שקרה בברצלונה. בעשר דקות הראשונות זרמנו טוב. עשינו כמה טעויות כשמכבי שינו את ההגנה. עשינו טעויות מנטליות, המשחק יצא משיווי משקל ומכבי הצליחו לברוח. חשבנו שמכבי יכולים לבוא ולתת לנו 30 או 40 הפרש, הם עשו את זה כבר לכמה קבוצות". עם זאת, גודס כבר הביט קדימה אל המשוכה הבאה של הקבוצה: "בסופו של דבר אני חושב שזה משחק ההכנה הכי טוב שיוכלנו לקבל לקראת חצי גמר הגביע".

מורן רוט, שנתן משחק טוב וניסה להילחם מול הרכז שמולו, קרלוס ארויו, נתן קרדיט ליריבו: "המטרה שלנו היתה לעצור את ארויו, שהוא המרכזי במכבי. במלחה זה הצליח הרבה יותר. הוא ומרקוס בראון היו המפתוחות ולא הצלחנו לעצור אותם". למרות זאת, רוט ראה את הנקודה החיובית במשחק: " אני שמח שלא התפרקנו. הם יכלו לברוח ל-30 הפרש". לגבי השופטים אמר הרכז הירושלמי: "רצינו לשחק אגרסיבי כמו שברצלונה שיחקו, והשופטים שם לא שרקו בכלל. לא נתנו לנו פה לשחק חזק". על המשחק הקרוב מול מכבי חיפה בגביע, אמר רוט: "מכבי חיפה היא לא רק דורון פרקינס. הם קבוצת הגנה קשוחה. אנחנו צריכים לבוא כמו שצריךף לעבוד לפי התוכנית ואז יהיה טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully