וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון מסתדרת רחוק מהבית

האלופה הצרפתית שמתקשה לנצח במגרשה, עשתה את העבודה עם 1:3 בניס והגדילה את הפער בפסגה אחרי הפסדה של בורדו למארסיי 1:0

ארבעה משחקי בית ברציפות הסתיימו בתיקו עבור האלופה ליון, שבחוץ דווקא מתפקדת לא רע ומנצחת בשלוש הפעמים האחרונות. הערב (ראשון) הוגו לוריס ואדרסון הגיעו במדי מוליכת הטבלה לביקור בניס, במדיה כיכבו בשנים האחרונות.

ליון מרגישה לאחרונה את הלחץ מהרודפות אחריה, וקלוד פואל סימן את המשחק בניס, אשר לאוהדיה יריבות גדולה עם האלופה, כמפתח לקראת ההמשך. שחקני הקבוצה דיברו במהלך השבוע על שיפור באווירה ועל "חדר הלבשה נקי", והבטיחו להראות זאת על המגרש.

כבר בדקה השביעית מצאה ליון את הרשת של הקולומביאני דויד אוספינה, כשאדרסון מסר לז'אן מאקון שהרשית מקרוב. קארים בנזמה ניצל טעות גדולה בהגנת ניס וכבש את השני בדקה ה-20, אחרי עוד מהלך מוצלח של הקשר הברזילאי. ניס שמרה על תקווה עם שער בתוספת הזמן של המחצית מרגלי אפאם הניגרי, שהחזיר על השגיאה שביצע בשער השני, אבל בחלקו השני של המשחק איבדה את ז'וליאן סאבלה ואדיילסון (שניהם בהופעת בכורה מסויטת). מאקון השלים צמד בדקה ה-80 אחרי יציאה רעה של אוספינה והעניק לליון ניצחון 1:3 ויתרון ארבע נקודות בפסגה.

מארסיי - בורדו 0:1

סילבן וילטורד אירח בביתו החדש את אחת מקבוצותיו לשעבר, ולפני המשחק הצהיר כי "מארסיי לא יכולה להיחשב כמועמדת לתואר בכושרה הנוכחי". למרות זאת, נראה שניצחון על בורדו, שנעצרה במחזור הקודם עם 2:2 ביתי נגד ליל לאחר חמישה ניצחונות רצופים, הוא התחלה לא רעה.

בחוד של אריק גרטס פתחו וילטורד וברנדאו, עקב הפציעות המתמשכות של בקארי קונה וממאדו ניאנג. מארסיי, בדחיפת הקהל הביתי, הייתה קצת יותר מסוכנת במחצית הראשונה, אך לא הצליחה למצוא את הנוסחה כדי לכבוש. בדקה ה-57 התגייס לעזרתה חלוץ בורדו, מרואן שאמאק, שלא מדד נכון את מעוף הכדור ונגח כדור חופשי לשערו הוא. חמש דקות חלפו ובורדו כמעט השוותה, כשהברזילאי וונדל בעט לקורה. וילטורד עוד ראה שער שנפסל לו בדקה ה-75 שלא בצדק, אבל בכל זאת הנקודות נשארו בסטאד ולודרום.

במשחק נוסף: גרנובל - ואלנסיין 0:0

  • עוד באותו נושא:
  • ליון
  • ניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully