וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: בלאק ג'ק

סמואל אטו הגיע לשערו ה-21 העונה, ב-1:3 הביתי של ברצלונה על ספורטינג חיחון. דודו אוואט ומאיורקה סיימו בתיקו 1:1 מול לה קורוניה

בזמן שהמאבק על המקום הראשון נראה חסר סיכוי, כשברצלונה ממשיכה לשעוט לעבר תואר האליפות עם 1:3 פשוט על ספורטינג חיחון, מירב העניין מתמקד במרדף אחר המקומות השלישי והרביעי המוליכים לליגת האלופות. לאחר הניצחון של ריאל מדריד אתמול 0:1 על ראסינג סנטאנדר וההפסד 2:1 של סביליה לבטיס בדרבי, השיגה הערב (ראשון) אתלטיקו מדריד ניצחון גדול 0:3 על רקראטיבו במשחק הבכורה של המאמן אבל רסינו והתקרבה לרביעייה הראשונה. במקום החמישי, לפני אתלטיקו, ניצבת ויאריאל שניצחה 1:2 את נומאנסיה.

גם בתחתית לא חסר עניין. מאיורקה האחרונה אירחה את דפורטיבו לה קורוניה, במשחק שהיה חשוב במיוחד עבור השוער דודו אוואט שפגש את האקסית. מאיורקה השיגה רק תיקו 1:1 וחזרה למקום האחרון אחרי שבמשחק שנעל את המחזור ניצחה אוסאסונה את ולנסיה 0:1.


ברצלונה - ספורטינג חיחון 1:3

במשחק החוץ שלה נגד ספורטינג, כבשו הקטלונים שישייה ולכן הגיעו אוהדיה עם ציפיות לעוד תצוגה ביתית משכנעת בקאמפ נואו. ברצלונה רצתה להגדיל את היתרון על פני ריאל מדרדי בחזרה ל-12 נקודות, ולהאריך את מאזן הניצחונות בליגה ל-18 מתוך 19 המשחקים האחרונים.

המאמן פפ גווארדיולה השיב אל ההרכב את הקפטן קרלס פויול והאורוגוואי מרטין קאסרס, שפתחו במרכז ההגנה במקום ג'רארד פיקה ורפאל מארקז המושעים. בדקה ה-23 נפרצה ההגנה של חיחון, כשתיירי הנרי בישל לאטו את הראשון מאגף שמאל. הקמרוני כבש את ה-21 שלו העונה בדקה ה-40, אז היה זה לאונל מסי שהכניס כדור עומק לאטו, החלוץ הטעה את המגן ובעט פנימה.

במחצית השנייה הצטרף דני אלבס לחגיגה. המגן הברזילאי קיבל כדור ממסי בדקה ה-66 וירה לרשת העליונה. קיקה מתאו המחליף צימק ל-3:1 בדקה ה-68, בנגיעתו הראשונה בכדור, כשבכל הזמן הנותר ניסו החברים לסדר את השלושער לאטו, שהסתפק רק בעוד נגיחה לקורה.

מאיורקה - לה קורוניה 1:1

מפגש מסקרן בין דודו אוואט לקבוצתו הקודמת והמאמן מיגל אנחל לוטינה שהראה לו את הדרך החוצה, התקיים באונו אסטאדי. דפור סיימה את רצף המשחקים הקשה עם ניצחון גדול 0:3 על ויאריאל, לאחר שלושה הפסדים לסביליה, ברצלונה וריאל מדריד. מאיורקה, לעומתה, נוצחה במחזור הקודם על ידי אוסאסונה, במשחק בו הורחקו אוואט ודויד נבארו, ונשרה למקום האחרון.

השוער הישראלי חזר הערב להרכב ועמד במספר מבחנים במחצית הראשונה, כשגם מחליפו בדפור, דניאל ארנזוביה, נזקק להוכיח את יכולתו. בדקה ה-56 נכבש שער היתרון של מאיורקה, כשאריץ אדוריץ התרומם להגבהה של קוראלס ונגח פנימה. לצערה של המארחת, נשרק לחובתה פנדל שבוע שני ברציפות, כשהפעם לאוואט לה היה מה לעשות והוא נכנע לבעיטה של ורדו בדקה ה-77. קוראלס המקומי הורחק בדקה ה-82.

ויאריאל - נומאנסיה 1:2

רק שני ניצחונות השיגה הצוללת הצהובה ב-14 משחקיה האחרונים, והמאמן הצ'יליאני מנואל פלגריני ביקש את תמיכת הקהל לקראת המפגש מול קבוצת החוץ הגרועה בליגה, נומאנסיה, שנוצחה ב-10 מ-11 המשחקים בהם התארחה.

ג'וזפה רוסי האיטלקי חזר להרכב ויאריאל לאחר פציעה, וכבר בדקה ה-15 העלה את קבוצתו ליתרון. נומאנסיה לא ויתרה והשיגה את השיוויון מרגלי קרלוס ארנדה בדקה ה-40, דווקא בדקות בהן כמעט כבשה המארחת את השני. רוסי הפגין את כוחו שוב בדקה ה-69, אז הרשית את שער הניצחון ושיחרר מעט מהלחץ.

רקראטיבו הואלבה - אתלטיקו מדריד 3:0

הקולצ'ונרוס הציגו את המאמן החדש אבל רסינו, מחליפו של חבייר אגירה המפוטר ונהנו מיום מוצלח מבחינת ניצול המצבים של החלוצים. כבר בדקה השלישית נגח סרחיו אגוארו את הראשון אחרי הגבהה של פלורן סינמה פונגול. בדקה ה-28 בישל הארגנטינאי לדייגו פורלאן, במהלך שחזר על עצמו גם בדקה ה-35, אז השלים החלוץ האורוגווואי צמד. אתלטיקו חתמה מחצית גדולה שהפכה את החלק השני לגארבג' טיים.

אוסאסונה - ולנסיה 0:1

הלוס צ'ה אמנם ניצחו בשבוע שעבר, אבל בסך הכל לא נראים טוב מאז הגעתה של 2009 והדבר התבטא היטב הערב. מיגל פלאניו כבש בדקה ה-57 והעלה את אוסאסונה אל מעל הקו האדום אחרי תקופה ארוכה.


חטאפה - אספניול 1:1
לחטאפה: רוברטו סולדאדו (26). לאספניול: איבן אלונסו (7)

ויאדוליד - אתלטיקו בילבאו 1:2
לויאדוליד: ויקטור (39 בפנדל ו-58). לבילבאו: פאבלו אורבאיז (64)

מלאגה - אלמריה 2:3
למלאגה: אלברט לוקה (48), סלבה (64 ו-75). לאלמריה: אוצ'ה (25), אלברו נגרדו (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully