וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: ישראל הפסידה לאוקראינה 3:2 בגביע הפדרציה

פאר ואובזילר פגשו את האחיות בונדרנקו, אבל לא יכלו לתיאום של היריבות והפסידו 6:3, 6:2 ו-3:2 לאוקראינה בהתמודדות כולה

ספק אם לפני כמה ימים מישהו תיאר לעצמו שישראל תגיע למשחק חמישי ומכריע בהתמודדות גביע הפדרציה שלה מול אוקראינה, אלא שהיום (ראשון) זה קרה. שחר פאר וציפי אובזילר עלו למשחק זוגות מול האחיות אלונה וקטרינה בונדרנקו כדי לסיים שורת משחקים אינטנסיבית שכללה את ארבע הטניסאיות הללו, אבל הפסידו 6:3, 6:2 ואוקראינה השלימה 2:3 בהתמודדות כולה. כעת ישראל תיאלץ לעבור קרב הישרדות על ההישארות בבית עליון 9 (מקומות 9-16) מול העולות מהבתים האיזוריים.

למרות שצמד האוקראיניות הגיעו כפייבוריטיות ברורות לנצח גם במשחקי היחידות, שחר פאר הוכיחה שעדיין מוקדם להספיד אותה עם צמד ניצחונות אתמול והיום. ציפי אובזילר מצידה ידעה למתוח היום את קטרינה בונדרנקו, אבל העייפות של הטניסאית הוותיקה, שעלתה לשחק פחות משעה אחרי משחק של שלוש מערכות,באה לידי ביטוי.

האחיות בונדרנקו משחקות ביחד בטורנירים השונים, נחשבות לזוג טוב בסבב וגם הניפו את הגביע באליפות אוסטרליה בשנה שעברה ולפאר את אובזילר לא הייתה תשובה לתיאום ביניהן.

האוקראיניות פתחו מצוין ושברו בדרך ל-0:2 מהיר. פאר ואובזילר עוד הצליחו להקשות עליהן במשחקון ההגשה הבא של ישראל, אבל נשברו פעם נוספת. כשאובזילר ופאר כבר התעוררו, האוקראיניות הוליכו 0:4 והמערכה הראשונה הסתיימה ב-3:6 לזכותן. המערכה השנייה נפתחה במגמה הפוכה והישראליות עלו ל-0:2, אלא שהאחיות בונדרנקו הצליחו להשיג שבירה ואיזנו את התוצאה ומשם הפליגו להשלמת הניצחון 3:6, 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully