וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: שמור כמו יין טוב

מבצע אישי נפלא של ריאן גיגס הוותיק, כמו בימים הטובים, סידר למנצ'סטר יונייטד ניצחון 0:1 על ווסטהאם. 0:0 בדרבי בין טוטנהאם לארסנל

לאחר הניצחון הדרמטי של ליברפול בפורטסמות 2:3, הראתה הערב (ראשון) מנצ'סטר יונייטד שגם 24 שעות הרחק מהמקום הראשון הן יותר מדי עבורה. ריאן גיגס העניק את הניצחון 0:1 על ווסטהאם לאחר מבצע אישי מבריק, והחזיר את אלכס פרגוסון לפסגה. לפני כן, הופנו העיניים באנגליה לדרבי הלונדוני בווייט הארט ליין, בו אירחה טוטנהאם את ארסנל ונפרדה ממנה ב-0:0.

שתי הקבוצות הנמצאות בכושר הטוב בליגה נפגשו באפטון פארק, כשווסטהאם אירחה את מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים (הפעם בלבן) שאפו לחזור אל המקום הראשון, אליו עלתה זמנית ליברפול, ולשמור על שער נקי בפעם ה-13 ברציפות, בעוד הפטישים קיוו לרשום משחק תשיעי ללא הפסד.

נמניה וידיץ' וריו פרדיננד התייצבו במרכז ההגנה של פרגוסון, כשמולם עומד קרלטון קול, המוזמן הטרי לסגל נבחרת אנגליה וביציע עוקב מאמן אינטר, ז'וזה מוריניו. המחצית הראשונה לא הביאה עימה בשורות, כששתי הקבוצות סוגרות יפה זו את זו ומדי פעם מנסות לעקוץ בהתגנבויות.

לאחר ההפסקה חל שיפור במשחק, אדווין ואן דר סאר מתח את איבריו וראה את השער מגיע בצד השני. בדקה ה-62 הזכיר ריאן גיגס את הימים הגדולים. הוולשי הטעה שני שחקני הגנה ובימין בעט שטוח ומדויק לרשת של רוברט גרין, כדי לחגוג שער ליגה ראשון העונה ולקבוע 0:1. יונייטד שבה אל המקום הראשון, עם יתרון שתי נקודות על ליברפול ומשחק חסר.

טוטנהאם - ארסנל 0:0

עם רובי קין החוזר בחוד ההתקפה לצד רומן פאבליוצ'נקו, האמינה טוטנהאם בכוחה לנצח בדרבי את ארסנל. התרנגולים הגיעו לאחר ההפסד לבולטון במחזור הקודם ובמרחק שתי נקודות בלבד מהמקום האחרון. הקבוצה של ארסן ונגר הציגה את הרכש החדש אנדריי ארשבין שישב על הספסל.

המארחים החלו בהתלהבות את המשחק וסיכנו את השער של מנואל אלמוניה, ובדקה ה-32 קיבלו דחיפה אדירה עם הרחקתו של עמנואל אבואה. אם זה לא הספיק לארסנל, גם עמנואל אדבאיור נפצע כמה דקות מאוחר יותר, וכך נותרו התותחנים עם עשרה שחקנים וניקלאס בנדטנר אחד בהתקפה.

הלחץ של טוטנהאם התגבר במחצית השנייה, כשגם דארן בנט מצטרף לניסיונות ההבקעה, אבל אלמוניה והגנתו החזיקו מעמד. תיקו שלישי ברציפות לארסנל, שממשיכה להתרחק מהמקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully