וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אריק זאבי סיים חמישי בפאריס

הג'ודוקא הישראלי היה רחוק ניצחון אחד ממדליה, אבל נוצח ברבע הגמר על ידי טקמאסה היפני בתחרות הראשונה שלו מאז בייג'ינג

הג'ודוקא הישראלי אריק זאבי לא הצליח היום (ראשון) להשיג מדליה בגראנד פרי בצרפת במשקל עד 100 ק"ג, לאחר שנוצח על ידי אנאי טקמאסה היפני. זאבי, שעבורו הייתה זו התחרות הראשונה מאז האכזבה באולימפיאדת בייג'ינג, היה רחוק ניצחון אחד מקרב על מדליה, בתחרות בה לא התקיימו בתי תנחומים, אך יתנחם בשני ניצחונות.

זאבי פתח את התחרויות עם ניצחון עם ניצחון על מתיו בטאליה הצרפתי באיפון מהיר. בסיבוב השני גבר זאבי על דמיטרי קבאנוב הרוסי ביוקו, אבל בקרב השלישי שלו ספג יוקו מיריבו היפני והסתפק ברבע הגר ובמקום החמישי.

אמש היו אלה גם יואל רזבוזוב (עד 73 ק"ג) וגל יקותיאל (עד 60 ק"ג) שסיימו במקום החמישי. רזבוזוב גבר בקרב הראשון באיפון מהיר על סטפן שאפוב הבולגרי, לאחר מכן הצליח לנצח בקרב צמוד את מיקאל רמיליאן הצרפתי, אבל ברבע הגמר נכנע ליורדניס ארנסיביה הקובני בזכות שני ווזארי. ארנסיביה זכה בסופו של דבר במקום השני.

יקותיאל פתח עם ניצחון על קנאט באימבטוב מקזחסטאן בזכות שני יוקו. בהמשך גבר גם על יאן מגאס השוויצרי בזכות יוקו שהושג כבר אחרי עשר שניות, אך בקרב על מקום בחצי הגמר שוב נוצח על ידי הצרפתי דמיטרי דראגין (שלו גם הפסיד בבייג'ינג) בזכות איפון אחרי 2:54 דקות. דראגין זכה בסופו של דבר במדליית הזהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully