וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סואן: "רוצים לחבל בסכנין"

עבאס סואן, אחד מגיבורי המהפך שהנהיג אייל לחמן, חושב שהקבוצות היריבות משחקות יותר אגרסיבי מסכנין: "אף אחד מפ"ת לא במיון"

גם מהמשחק מול הפועל פתח תקווה (1:1), בני סכנין יצאה חזקה והוכיחה כי המהפך שחולל אייל לחמן בקבוצה אינו מקרי. סכנין הגדילה בנקודה את הפער מהמקום ממנו הולכים למבחנים, אך במקביל הקולות נגד סגנון המשחק של הקבוצה רק גברו בסופ"ש. "כל מי שהאשים אותנו, לא ראה את כל המשחק", אומר עבאס סואן, אחד מסמלי המהפך בסכנין ושחקן שמזוהה מאוד עם המאמן אייל לחמן. "אתה יכול לקחת חלק ממשחק של כל קבוצה ולעשות ממנו קליפ של עבירות. גם הפועל פתח תקוה עשו עבירות וקיבלו צהובים. הכניסה הכי קשה במשחק הייתה על הרגל שלי. שיחקנו משחק גברי. אף אחד בפתח תקוה לא נמצא במיון בבית חולים"

"כל מה שקורה, לצערי הרב, בכדורגל הישראלי הוא בגלל שאנשים מסוימים לא אוהבים אנשים מסוימים", ממשיך סואן להוקיע את הצביעות, כהגדרתו. "יש כאלה שלא אוהבים את אייל לחמן או את סכנין, או שאוהבים את קרית שמונה או הכח, אז הם מתחילים לזרוק משפטים בטלוויזיה ובעיתון ואז אנשים מגלגלים את זה והופכים את זה לסיפור. עשו לנו את זה כבר בעבר ואני לא מתפלא שעושים את זה שוב. אנחנו חזקים ונתגבר על התופעה הזאת. אני קיבלתי הרבה כניסות ואף פעם לא התבכיינתי".

"המאמן דורש לעשות הכל כדי להשיג את הכדור"

מי שמגזים זו רק התקשורת?

"כששיחקנו נגד מכבי חיפה הם נכנסו בנו בלי הפסקה. הם היו צריכים לקבל אדומים ואף אחד לא התייחס לזה. לא מעניין אותנו כל אלה שרוצים לחבל בקבוצה. כל קבוצה שהייתה יוצאת למשחק חוץ קשה כל כך וחשוב הייתה מוכנה לעשות הכל כדי להוציא שם נקודות. כל מאמן רוצה שהקבוצה שלו תשחק חזק, במיוחד בתחתית. אבל גם כאן יש אנשים שפשוט מספרים שטויות על המשחק שלנו. שמעתי, למשל, שאמרו שמול הפועל פתח תקוה העפנו ברבע שעה האחרונה כדורים. שטויות. אנחנו לא העפנו כדורים. היו לנו שתי הזדמנויות לשער בדקות האחרונות. אבל מה קורה כאן: מישהו אומר משהו וכולם חוזרים אחריו מבלי לבדוק בכלל את העובדות. אותם אנשים בעצמם לא יודעים מה הם רוצים. אנשים שהיו שחקני כדורגל לא נותנים כבוד לשחקנים. זה כואב".

"קראתי היום שמבקרים אותנו למה אנחנו לא משחקים כדורגל בשליש הזה", ממשיך סואן. "בשליש הראשון שיחקנו יפה ולא הבאנו נקודות. עכשיו אנחנו משחקים עם משמעת טקטית חזקה, כמו גברים, והתוצאות באות לידי ביטוי. אחרי הפגרה יש לנו ארבעה שחקני הרכב חדשים וייקח זמן שנתחבר. אנחנו קבוצה טובה, בריאה וחזקה. קשה לפצח את המערך שלנו וכל הקבוצות יקיזו דם כדי לנצח אותנו. אם נשחק יפה ונרד ליגה לא יעניין אף אחד בתקשורת ששיחקנו יפה. אני רוצה לשחק גרוע ולנצח את המשחק. הכדורגל היפה יבוא עם הזמן כשנצבור נקודות ויהיה יותר בטחון לשחקנים. אתה יכול לעבור שחקן-שחקן בקבוצה ותראה שאייל לחמן מבקש לשחק כדורגל יפה, עם הנעת כדור, אבל לפעמים פחות יוצא. מתי שהכדור לא אצלנו הוא דורש לעשות הכל כדי להשיג את הכדור".

"משהו לא דופק בקרית שמונה"

מה דעתך על מה שקורה בקרית שמונה?

"אני לא רוצה להיכנס לענייני קרית שמונה, כי זה לא יהיה פייר מצידי. אני עשיתי את ההחלטה שלי לחזור סכנין ואני מאחל לקרית שמונה המון הצלחה. משהו שם לא דופק. יש להם סגל די טוב וזה לא קל לשחק שאתה במצב כל כך קשה. הם יצטרכו הרבה בטחון עצמי כדי לצאת לדרך חדשה".

איך מתכוננים לבחירות?

"אצלנו במגזר לכל אחד יש את הכיוון שלו. כמו בכל העם, יש אנשים שלא ילכו להצביע ויש כאלה שכן חושבים שחשוב להשפיע ויצביעו. אני אחד מאלה שבאמת קורא לכל הציבור הערבי ללכת להצביע ואולי בזכות זה יבוא השינוי. תראה, אם אני רואה שבסקרים אביגדור ליברמן מקבל 18 מנדטים, זה מראה לאן אנחנו נכנסים. בטח שזה לא מעודד וזאת תעודת אי כשירות לעם הישראלי שאחד כמו ליברמן ייצג את המדינה. זה לא מתאים. אני מקווה שהמפלגות הערביות יצליחו בבחירות".

ההפגנה בסכנין נגד המלחמה בעזה תרמה לתחושת האנטי כלפי סכנין, ואפילו נאומו של מאזן גנאים נוצל בקמפיין של ליברמן.

"הכל לא היה נכון. מי ששמע את מאזן בהפגנה שמע שהוא בחר את הדברים שהוא אמר בצורה נכונה והכל היה לא נכון. פשוט חיפשו אותו. היו 3,000 יהודים בהפגנה הזאת, ובאותו הזמן הייתה הפגנה גם בתל אביב ואף אחד לא דיבר על זה. דיברו רק על ההפגנה בסכנין. כל אחד יכול להביע את הרגשות והדעות שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully