וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל פתח תקוה מאוכזבים מקהל הקבוצה

זאת משום שאוהדים רבים החרימו את המשחק. אורי אוזן: "היו קטעים בהם רצינו לשמור על התוצאה". אייל לחמן: "באופן כללי, אני מרוצה"

הפועל פתח תקוה ובני סכנין נפרדו הערב (שבת) בתיקו 1:1 במסגרת המחזור ה-19 של ליגת העל. שתי הקבוצות היו חייבות נקודות כמו אוויר לנשימה כדי להתרחק קצת ממאבקי התחתית, והתיקו שירת את שתיהן, לאחר שעירוני קרית שמונה, המדורגת מתחתן, נוצחה על ידי מכבי תל אביב.

שחקנים בהפועל פתח תקוה הביעו בסיום המשחק אכזבה מהקהל, זאת משום שאוהדים רבים החליטו להחרים את המשחק וזו הסיבה גם שיציע 4 היה ריק. האוהדים חילקו לפני המשחק מנשר, בו הביעו מחאה בנוגע למצב הקבוצה ומחלקת הנוער. "לקבוצה שעשויה מקרקטורה מגיע קהל מנייר. סבלנו מהניכור של ההנהלה ופנינו ליצירת אמון. אנחנו דורשים למנות נציג של איגוד האוהדים שיבסס את יחסי האמון בין האוהדים לבעלי הקבוצה".

מגנה של הקבוצה, אורי אוזן, התייחס למשחק: "שתי הקבוצות לא רצו להפסיד ואחרי חמישה הפסדים היה חשוב לנו לעצור את המפולת. אחרי הגביע נארח את מכבי תל אביב, לא ניצחנו שבעה משחקים ואנחנו בסוג של משבר. נכון שהגענו להרבה מצבים, אבל היו קטעים במשחק שבהם רצינו לשמור על התוצאה".

שביעות רצון ממנדס

בבני סכנין גם הייתה קיימת שביעות רצון מסוימת לגבי התיקו שהביאה לקבוצה נקודה, לאחר הניצחון החשוב שלה על עירוני קרית שמונה במחזור הקודם.

"רצינו לפתוח את המשחק טוב ולהכתיב את הקצב כבר מההתחלה", אמר בסיומו של המשחק מאמן בני סכנין, אייל לחמן. "עלינו ליתרון, אבל, לצערי, לא ידענו לשמור עליו. באופן כללי אני מרוצה מהיכולת של הקבוצה, ומכךל שלא הפסדנו משחק חוץ שהיה משמעותי עבורנו. אני מקווה שנדע לחזור ולנצח".

ביום ראשון תערוך הקבוצה אימון שחרור. בקבוצה עדיין קיימת דאגה ממצבם של פצועי הקבוצה, איברהים בסיט ואובודו אוקוצ'ה, שלא שיחקו במשחק. במועדון קיים עדיין ספק לגבי שיתופו של בסיט גם בשבוע הבא. אוקוצ'ה יחזור ליטול חלק באימונים במהלך השבוע.

בקבוצה קיימת שביעות רצון מחלוצה של הקבוצה, דיונסיו מנדס, ששותף במשחק והפגין יכולת טובה. במידה ואוקוצ'ה ובסיט לא יהיו כשירים גם בשבוע הבא, ימשיך מנדס לקבל את הקרדיט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully