וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: אובזילר נכנעה לבונדרנקו, משחק הזוגות יכריע

אובזילר התשושה נכנעה 6:1, 4:6, 6:0 לקטרינה בונדרנקו, אוקראינה השוותה ל-2:2 מול נבחרת הפדרציה, משחק הזוגות יכריע את המפגש

ציפי אובזילר נכנעה היום (ראשון) אחר הצהריים לקטרינה בונדרנקו 6:1, 4:6, 6:0, ואפשרה לנבחרת הפדרציה של אוקראינה להשוות ל-2:2 במפגש מול ישראל. לאחר ששחר פאר ניצחה מוקדם יותר את אלונה בונדרנקו, המשמעות היא ששתי הנבחרות הולכות למשחק מכריע - משחק הזוגות.

בזוגות אמורות להופיע שחר פאר (שתשלים משחק שלישי תוך יומיים) ויוליה גלושקו, שצפויות לשחק נגד מריה קוריטסבה ואולגה סבצ'וק. לקפטנים של שתי הנבחרות תהיה אפשרות לשנות את השיבוץ סמוך לתחילת המשחק.

ישראל ואוקראינה, כזכור, נאבקות בפלייאוף על המקום בבית העליון 1 (מקומות 1-8). המפסידה תיאלץ לעבור קרב הישרדות על ההישארות בבית עליון 9 (מקומות 9-16) מול העולות מהבתים האיזוריים.

מהלך המשחק

האוקראינית פתחה את המשחק בצורה נמרצת, שיחקה באגרסיביות ותקפה במגוון של מכות עמוקות, ומבלי לשים לב עלתה ליתרון מהיר 0:3. אובזילר ניסתה להילחם וצימקה ל-3:1, אבל מפה כאילו הישראלית ויתרה על המערכה, הרבתה לשגות, ואחרי ארבע שגיאות כפולות סיימה את המערכה הראשונה בהפסד 6:1.

המערכה השנייה נפתחה איפה שנגמרה הראשונה, ואובזילר נקלעה לפיגור 3:0 מהר מהצפוי. כשנראה היה שהישראלית עומדת לספוג הפסד מביך, חזרה לפתע אובזילר למשחק, ניצלה את כל הניסיון שיש לה, החלה לדייק במכות ההגשה וניצלה את חולשת יריבתה בדרך למהפך ויתרון 3:4. אובזילר השלימה ניצחון בחמישה משחקונים רצופים, עלתה ל-3:5, וידעה לסגור סיפור - 4:6 במערכה השנייה.

במערכה המכרעת אובזילר נראתה מעט עייפה, בעוד בונדרנקו הנמרצת פתחה חזק ועלה ליתרון 0:2 במשחקונים. ההמשך נראה אותו דבר, כשהפעם אובזילר הייתה זו שמרבה לעשות שגיאות לא מחויבות. המשחקון האחרון עוד היה מוצח, אך גם בו ניצחה הטניסאית המקומית, והשלימה ניצחון חלק 0:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully