וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריל האוסינג" אנדרדוגס לא רואים ממטר

הביסו את הקינגס 14:62, קבעו את השיא למספר נקודות במשחק יחיד בליגת ה-IFL ושמרו על מאזן מושלם לקראת הישורת האחרונה

איתי אשכנזי מסר לארבעה טאצ'דאונים, קלארק סובוטניק רץ לעוד ארבעה, ישורון ורום סיימו כל אחד מהם עם צמד משלהם כשהם מובילים התקפה חיפאית מהפנטת, אחת שאותה כמעט הצליחו הקינגס לדמות בשלב מוקדם יותר העונה. הניצחון המלהיב 14:62 של האנדרדוגס על הקינגס שומר על חיפה (0:6) בראשות הטבלה ושולח את האורחים הירושלמים למקום הרביעי מתוך חמישה. אלא אם חיפה תפסיד את שני משחקיה הבאים, ל"ביג בלו" ליונס בחוץ ול"דאנסינג קאמל" פיונירס בבית, הקבוצה תנעל את המקום הראשון לקראת העלייה למשחקי החצי גמר. הקינגס (5:1) הפסידו בפעם הרביעית ברציפות, וההתקפה הזוהרת שהייתה להם בתחילת העונה נראית כעת כמו זיכרון נשכח.

האנדרדוגס לא נתנו סיכוי ממשי לקינגס, כשהם שולטים בכל אספקט של המשחק מבעיטת הפתיחה. עם צוות רצים פצוע בצד החיפאי, "קלארק" סובוטניק, נשא בעומס הריצה הרב בכבוד. עם הזדמנויות שנוצלו כהלכה, הרץ האימתני טחן את היריבים על הקרקע, עם 164 יארדים וארבעה טאצ'דאונים ב-19 נשיאות (8.6 יארד בממוצע לריצה). עם טאצ'דאונים בכל משחק למעט אחד ושיא ליגה של 9 הבקעות לשחקן, סובוטניק מקבל את תואר שחקן המשחק של מייקס פלייס.

אפס איבודי כדור ל"ריל האוזינג" ושלוש חטיפות, בנוסף לטאצ'דאון הגנתי של אסף גרייף שהשתלט על סנאפ שעבר מעל ראשו של מרטישיוס, הם בין היתר הסיבה לכך לכך שהקבוצה ספגה את המספר המועט ביותר של נקודות, 94 בלבד, במשך שישה משחקים. גם ההתקפה זוכה לעדנה, עם שיא נקודות של 224 לקבוצה.

ליגת ה-IFL על שם קראפט תחזור לפעילות בשבת הבאה בקרית שלום, כאשר "מייקס פלייס" סברס יארחו את "דאנסינג קאמל" פיונירס ממודיעין. צפוי להיות קרב מעניין, לאחר שהסברס הציבו לאנדרדוגס את האתגר הקשה ביותר עד כה במפגש האחרון בין השתיים. מודיעין תבקש להמשיך ברצף הניצחונות שלה ולשמור על מרחק נשיפה מהעורף של החיפאים. המשחק ייפתח ב-20:30.

הטבלה:

1. אנדרדוגס 0:6
2. פיונירס 1:5
3. ליונס 3:2
4. קינגס 5:1
5. צברים 5:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully