וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם מסתער על בובי מור

בקהאם בסגל אנגליה למשחק בספרד בתקווה להשוות את הישגו של מור (108 הופעות), קאפלו לא מבטיח כלום. טורס: "חולם להבקיע שלושער"

דייויד בקהאם יוכל לעלות ביום רביעי למקום השני ברשימת ההופעות בנבחרת אנגליה, כשזומן לסגל האנגלי לקראת המפגש מול ספרד. אם ישחק, בקהאם ישווה את הישגו של בובי מור, הקפטן האגדי של אנגליה שהניף את גביע העולם ב-1966, עם 108 הופעות במדי שלושת האריות. את השיא מחזיק כמובן השוער פיטר שילטון, עם 125 הופעות.

בקהאם, שלא זומן למשחק הידידות הקודם מול גרמניה בנובמבר, הוכיח במדי מילאן בשבועות האחרונים שהוא נמצא בכושר מצוין, והמאמן פאביו קאפלו החליט להחזירו סגל. ובכל זאת, קאפלו לא מבטיח כלום לקפטן לשעבר. "אני אף פעם לא חושב על שיאים או דברים מהסוג הזה כשאני מזמן שחקנים או עושה חילופים", אמר קאפלו, "לא דיברתי איתו על המשחקים שלו באיטליה. אני לא מתעסק בשאלה אם עדיף לו לשחק במילאן או בגלאקסי. העיקר שהוא בכושר טוב".

בינתיים הקפטן האנגלי קיבל בשורות מאכזבות מבחינתו, כשקבוצתו מה-MLS לא מוכנה לשחרר אותו למילאן וסירבה להצעה האיטלקית. "קיבלנו הצעה, ודחינו אותה. אנחנו חייבים לשים קץ לכל הקרקס והגן חיות הזה", אמר מנכ"ל הגלאקסי טים לוויקה, "צריך לזכור שלא הכרחנו את בקהאם לחתום בשורותינו, אבל אם דייויד יתעקש להישאר במילאנו, אז נצטרך לקבל הצעה שלא פוגעת בקבוצה שלנו או באוהדים. דייויד הבהיר לנו שאם נתעקש לקבל אותו בחזרה, הוא יחזור ללוס אנג'לס".

ובינתיים, באנגליה, המאמן קאפלו ייאלץ להסתדר במשחק בסביליה מול אלופת אירופה ללא ווין רוני, שמתאושש מפציעה. מי שכן יהיה בחלק ההתקפי הוא קרלטון קול, שכבש חמישה שערים בששת המשחקים האחרונים במדי ווסטהאם. אסטון וילה, שימו לב, שלחה שישה נציגים לסגל.

הסגל האנגלי - שוערים: רוברט גרין (ווסטהאם), ג'ו הארט (מנצ'סטר סיטי), דיוויד ג'יימס (פורטסמות). הגנה: ווין ברידג' (מנצ'סטר סיטי), אשלי קול (צ'לסי), ריו פרדיננד (מנצ'סטר יונייטד), פיל ג'גלייקה (אברטון), גלן ג'ונסון (פורטסמות'), ג'ון טרי (צ'לסי), מתיו אפסון (ווסטהאם), לוק יאנג (אסטון וילה). קישור: דייויד בקהאם (מילאן), גארת' בארי (אסטון וילה), מייקל קאריק(מנצ'סטר יונייטד), סטיוארט דאונינג (מידלסברו), פרנק למפארד (צ'לסי), ג'יימס מילנר (אסטון וילה), שון רייט פיליפס (מנ' סיטי), אשלי יאנג (אסטון וילה). חלוצים: גבריאל אגונבלור (אסטון וילה), קרלטון קול (ווסטהאם), פיטר קראוץ' (פורטסמות), אמיל הסקי (אסטון וילה).

טורס חולם על שלושער

פרננדו טורס, חלוץ ליברפול, הודה שהוא משתוקק להבקיע מול אנגליה. "אני מצפה בקוצר רוח למשחק הזה", אמר טורס, "משחק בין אנגליה לספרד תמיד היה מסקרן, גם כשהוא רק משחק ידידות. מבחינתי זה משחק מרתק במיוחד, כי הייתי רוצה לכבוש מול חבריי לליברפול. אני מקווה שדברים יילכו חלק, ושאכבוש שלושער".

טורס מוכן למאבק מול ג'ון טרי. "הוא בלם מצוין, במיוחד באוויר", אמר אל ניניו, "כדי להתגבר עליו אהיה חייב להישאר רגוע, אבל גם ממוקד. אשתדל גם שהכדור יהיה בעיקר על הקרקע, שאשתמש במהירות שלי".

סגל ספרד - שוערים: איקר קסיאס (ריאל מדריד), פפה ריינה (ליברפול). הגנה: ראול אלביאול (ולנסיה), קרלוס מארצ'נה (ולנסיה), אלברו ארבלואה (ליברפול), חואן קפדבילה (ויאריאל), חואן גוטיירז (בטיס), ג'רארד פיקה (ברצלונה), קרלס פויול (ברצלונה), סרחיו ראמוס (ריאל מדריד). קישור: צ'אבי אלונסו (ליברפוול), אלברט ריירה (ליברפול), סרחי בוסקטס (ברצלונה), סנטיאגו קסורלה (ויאריאל), מרקוס סנה (ויאריאל), צ'אבי הרננדז (ברצלונה), אנדרס אינייסטה (ברצלונה), דויד סילבה (ולנסיה). חלוצים: דניאל גוויזה (פנרבחצ'ה), פרננדו ליורנטה (בילבאו), פרננדו טורס (ליברפול), דויד וייה (ולנסיה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully