וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה לא יודע מה אתה עושה"

אוהדי צ'לסי חזרו לזמר את ההמנון שהוקדש בעבר לגרנט לעברו של סקולארי. בניטז: "השחקנים פשוט החליטו לנצח את המשחק"

לאוהדי צ'לסי נמאס מלואיס פליפה סקולארי. אחרי ה-0:0 הביתי של הכחולים מול האל סיטי אתמול (שבת), צנחה הקבוצה למקום הרביעי בטבלה עם שתי נקודות פחות מאסטון וילה, יריבתם במחזור הבא, וחלומות האליפות נראים רחוקים מתמיד ממערב לונדון.

האל, שלא ניצחה בליגה יותר מחודשיים, הייתה טובה יותר מצ'לסי והגיע למספר הזדמנויות לנצח את המשחק, וכשביציעי סטמפורד ברידג' ראו את המאמן הברזילאי מחליף את שחקן הרכש הטרי שלו, ריקרדו קווארסמה, כבר בדקה ה-60, הגיבו שם בשירת "אתה לא יודע מה אתה עושה", השיר המוכר אותו זימרו לאברהם גרנט בעונה שעברה. האוהדים אף הניפו שלט עליו נכתב "סקולארי הביתה, זולה ודי מתיאו האגדות של צ'לסי".

לעמדת הראיונות לאחר המשחק שלח סקולארי את עוזרו, ריי ווילקינס, שאמר: "כרגע יהיה לנו קשה מאוד להשיג את מנצ'סטר יונייטד בכושרה הנוכחי. ננסה לעשות את זה אבל יש להם משחקים חסרים וכמה נקודות יתרון, כך שזה יהיה קשה". לגבי הקריאות מהקהל, אמר ווילקינס: "זה אף פעם לא נעים לשמוע דברים כאלה, והרי די ברור שסקולארי כן יודע מה הוא עושה. הוא כבר מספיק זמן בכדורגל ויש לו מספיק תארים כדי להוכיח את זה".

בניטז מרוצה מהאופי

ליברפול חזרה אמש באופן זמני למקום הראשון עם ניצחון דרמטי 2:3 בפורטסמות. האדומים מוליכים כעת בנקודה על פני מנצ'סטר יונייטד, לה שני משחקים חסרים. האלופה תוכל לחזור היום למקום הראשון כשתתארח אצל ווסטהאם (18:00, ספורט 2).

ליברפול הייתה רחוקה מלהבריק בפראטון פארק, ונקלעה פעמיים לפיגור, אבל ידעה לחזור ולהשוות בשתי הפעמים, ובתוספת הזמן היה זה פרננדו טורס, שעלה כמחליף בדקה ה-75, שנגח את שער הניצחון מבישול של יוסי בניון ושלח את הקבוצה של רפא בניטז לפסגת הפרמיירליג.

"גם בפיגור האמנתי שננצח כי לקבוצה הזאת יש המון אופי", אמר בניטז בסיום. "השחקנים פשוט החליטו לנצח את המשחק. המנטליות שלנו טובה מאוד והביטחון גבוה, ומשחקים כאלה יהיו חשובים מאוד להמשך העונה". לגבי המשך המאבקים בצמרת אמר בניטז: "ידענו שיהיה קשה להישאר במקום הראשון לאורך זמן, אבל אם נישאר במצב הזה בחודש האחרון של העונה נוכל להיאבק על התואר. נצטרך לנצח כמעט בכל משחק כדי ללחוץ על מנצ'סטר יונייטד, אבל גם להם יש ניסיון וגם הם יודעים שהם צריכים לנצח כמעט בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully