וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק של שחר? פאר העלתה את הפדרציה ל-1:2

שחר פאר פיגרה 4:0 במערכה השלישית, אבל קאמבק מופלא הוליך אותה לניצחון על אלונה בונדרנקו, נבחרת הפדרציה עלתה ל-1:2 על אוקראינה

לא ברור איך יסתיים המאבק של נבחרת הפדרציה עם אוקראינה, אבל יכול להיות שהטניס הישראלי הרוויח היום (ראשון) מחדש את שחר פאר. היום הטניסאית הישראלית רשמה עוד קאמבק אדיר, זה שאפיין אותה בימיה הגדולים מלפני שנתיים, כשחזרה מפיגור 4:0 במערכה השלישית, והשלימה ניצחון נפלא על אלונה בונדרנקו, 6:4, 5:7, 4:6.

בזכות הניצחון נבחרת הפדרציה הישראלית עלתה היום ליתרון 1:2 במפגש מול אוקראינה, כששחר פאר (48 בעולם), שרק אמש ניצחה בשלוש מערכות את קטרינה בונדרנקו, השיגה היום עוד ניצחון מצוין בשלוש מערכות על אלונה (31 בעולם), האחות הבכירה לבית בונדרנקו, ותקווה שציפי אובזילר תשיג ניצחון שיבטיח את הניצחון הנבחרת הישראלית.

ישראל ואוקראינה, כזכור, נאבקות בפלייאוף על המקום בבית העליון 1 (מקומות 1-8). המפסידה תיאלץ לעבור קרב הישרדות על ההישארות בבית עליון 9 (מקומות 9-16) מול העולות מהבתים האיזוריים. אתמול ציפי אובזילר הפסידה לאלונה בונדרנקו ושחר פאר ניצחה את אחותה, קטרינה. שני המשחקים הנותרים יתקיימו היום.

בהמשך יעלו על המגרש באולם הסגור בחארקוב הטניסאיות השניות של שתי המדינות. ציפי אובזילר (166 בעולם), שנכנעה בשתי מערכות לאחות המבוגרת, תפגוש כעת את קטרינה (50) לקרב שעשוי להכריע את המפגש. השתיים נפגשו פעם אחת, אך זה היה לפני שש שנים כשאובזילר ניצחה 7:5, 2:6, 0:6 על משטח קשה בטורניר במומבאי. למשחק הזוגות, שיקבל משמעות רק במידה והתוצאה עד אליו תהיה 2:2, אמורות להופיע פאר ויוליה גלושקו, שצפויות לשחק נגד מריה קוריטסבה ואולגה סבצ'וק. לקפטנים של שתי הנבחרות תהיה אפשרות לשנות את השיבוץ סמוך לתחילת המשחק.

מהלך המשחק

מערכה ראשונה

פאר פתחה היטב, נראתה מפוקסת במשחקון ההגשה הראשון שלה, ועלתה ליתרון 40:0 במשחקון השני, לפני שבונדרנקו התעשתה אבל לא הצליחה למנוע מהישראלית לעלות ל-0:2 מהיר. אבל בונדרנקו לא נשברה, שמרה בקלות על ההגשות שלה והמשיכה במומנטום כדי לשבור את פאר במשחקון הבא ואיזנה ל-2:2.

הנדנדה נמשכה גם בהמשך, כשפאר הרימה את רמת משחקה ועלתה ל-2:3, לפני שסדרת החזרות מרשימה עזרה לה לבלבל את בונדרנקו ולשבור את ההגשות שלה בדרך ליתרון מבטיח של 2:4. דווקא אז המומנטום שוב התהפך, ובונדרנקו נעזרה בקהל כדי לחזור לתמונה. האוקראינית שיפרה את ההגשות, כיסתה את המגרש היטב וזכתה בארבעה משחקונים רצופים כדי לנצח 4:6 במערכה.

מערכה שנייה

פאר שוב הצליחה לפתוח ברגל ימין את המערכה עם יתרון 0:1, אבל בונדרנקו החלה להכות יותר בעוצמה, ושוב זכתה בשני משחקונים ברציפות כדי לעלות ל-1:2 ולהציב את עצמה בעמדת ניצחון. אבל אז פאר הגיבה במשחקון מצוין על ההגשות של בונדרנקו, שברה והמשיכה ל-2:2.

במצב של 3:3 שוב הגבירה פאר את הקצב ועלתה ל-3:5, רק כדי לראות את בונדרנקו חוזרת פעם נוספת מפיגור ומאזנת ל-5:5. פאר התעשתה ועלתה ל-5:6, מה שנתן לה ביטחון להתגבר על הלחץ ולהשיג שבירה מכריעה במשחקון הבא כדי לנצח 5:7 במערכה.

מערכה שלישית

בונדרנקו שוב חזרה ליהנות מהתמיכה הקולנית של הקהל, כשחזרה להגיש סרבים מדויקים, בעוד הישראלית נשברה בשני משחקוני ההגשה הראשונים שלה ונקלעה לפיגור 4:0. לפתע זה קרה: פאר הראתה סימני התאוששות ושחררה צעקת "קדימה" כשצימקה ל-4:1. פאר המשיכה להיראות מפוקסת והחלטית, וניצלה שתי שגיאות כפולות של יריבתה כדי לצמק ל-4:2, ובהמשך גם ל-4:3. מכאן הביטחון חזר לישראלית, שהשוותה ל-4:4, ואף חזרה מפיגור והצילה שתי נקודות שבירה כשעלתה ל-4:5. כשהמומנטום בידיה של פאר, היא הצליחה להבטיח את הניצחון עם קאמבק ענק, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully