וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד, עוד אחד קטן

ריאל מדריד השיגה ניצחון שביעי רצוף בליגה, 0:1 על ראסינג סנטאנדר, היגואין כבש. הדרבי של סביליה נגמר ב-1:2 ענק של בטיס בחוץ

ריאל מדריד ממשיכה במרדף, אולי העקר, שלה אחרי ברצלונה. האלופה הספרדית אירחה הערב (שבת) בסנטיאגו ברנבאו את ראסינג סנטאנדר במחזור ה-22 וגברה עליה 0:1 קטן משער של גונזאלו היגואין.

כל יושבי הברנבאו, נוסף על מדרידאים רבים, נוסף על מיליוני אוהדיו בעולם, חיכו שראול יכבוש את השער ה-308 שלו בקבוצה ויעבור את אלפרדו די סטפאנו כמלך שערי הקבוצה בכל הזמנים. אבל הקפטן, המנהיג והשחקן הכי גדול בכל הזמנים של המועדון הלבן לא הצליח להבקיע בבית, אחרי שבשבוע שעבר הוא השווה את השיא.

ריאל שלטה במשחק, אבל לא ייצרה מספיק איומים על השער של הקבוצה ממחוז קנטרבריה. משך 48 דקות לא הצליחו הלבנים לכבוש, עד אשר היגואין השכין כדור ברשתו של טוניו. ראול מסר לארגנטינאי בראש, והיגואין חדר לרחבה, תיעתע בשחקן הגנה ומזווית לא קלה בעט לפינה הרחוקה של טוניו. ריאל השיגה את ניצחונה השביעי ברציפות בליגה והיא העלתה את מניין נקודותיה ל-47, תשע פחות מזה של ברצלונה.

סביליה - בטיס 2:1

המשחק המאוחר של הערב הפגיש לדרבי חם את סביליה, שאירחה את בטיס בראמון סאנצ'ז פיחואן. סביליה שלטה במשחק ותקפה יותר, אולם לדרבי...אתם כבר יודעים את ההמשך. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הגיעה מחצית שנייה קצבית, אטרקטיבית ומקסימה, כמו שאנחנו מכירים ואוהבים את הליגה הספרדית.

המפנה של המשחק הגיע בדקה ה-69, כשאלדו דושר, שחקנה של סביליה, הורחק בצהוב שני. דקה אחר כך ניחתה המכה הגדולה על הקבוצה הביתית. מלי שלח כדור ארוך לכיוונו של סרחיו גארסיה, שהצליח להמשיכו מהאוויר עם קצות האצבעות כדי להכניע את אנדראס פאלופ.

בדקה ה-83 ננעץ עוד מסמר כאשר חלוץ בטיס, ריקרדו אוליביירה, במשחקו הראשון בקדנציה השנייה שלו בקבוצה, גילגל מתחת לבטנו של פאלופ. שתי דקות בתוך תוספת הזמן פרדי קאנוטה מצא את הרשת של ריקרדו עם שער בנגיחה, אחרי הרמה של פרננדו נבארו, סביליה צימקה ל-2:1, אך לא הצליחה לעשות יותר מזה. בטיס משיגה ניצחון חוץ ראשון בדרבי מאז 1996. סביליה סופגת הפסד שלישי ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully