וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מי אמר שהאלופה ידועה?

ליון תשחק רק מחר, ובינתיים יש מצטרפות חדשות למאבק האליפות. פ.ס.ז' הביסה 1:4 את נאנט והתקרבה עד כדי נקודה. לה האבר - ראן 0:1

בזמן בו ליון מגמגמת וגם בורדו ומארסיי לא מספיק יציבות, יכולות קבוצות אחרות בצרפת להרשות לעצמן לחלום על אליפות או לפחות על מקום בליגת האלופות. רק שבע נקודות הפרידו ערב המחזור ה-23 בין ליון המוליכה לליל השביעית ובהחלט צפוי לנו סיום עונה מותח.

הערב (שבת) פריס סן ז'רמן הראתה שכדאי לקחת אותה בחשבון, עם 1:4 מרשים בנאנט והיצמדות לבורדו במקום השני. טולוז ניצחה 0:2 את לה מאן ועלתה למקום הרביעי על חשבון ראן, שהפסידה במפתיע 1:0 ללה האבר האחרונה.

נאנט - פריס סן ז'רמן 4:1

ללא מלך שערי הקבוצה, גיום הוארו, הסובל מפציעה, ומתיאה קזמן הסרבי, שהושעה ל-15 ימים לאחר שזרק את חולצתו בהפסד 3:0 לבורדו בחצי גמר גביע הליגה, רצתה פ.ס.ז' להמשיך ברצף ההצלחות בליגה ולהשתוות במקום השני לבורדו שתשחק מחר במארסיי.

לודוביק ז'ולי ופגי לוינדולה תפסו את המקום בחוד ההתקפה ושניהם כבשו כבר במחצית הראשונה. בדקה ה-12 היה זה ז'ולי שהכניע את אקס פ.ס.ז', ז'רום אלונזו, ושמונה דקות אחר כך בישל קלוד מאקללה, שהחל את הקריירה בנאנט, ללוינדולה את השני. בדקה ה-36 הכשיל סילבן ארמן, עוד יוצא נאנט, את ריקרדו פאטי ברחבה וג'אמל אבדון דייק מהנקודה. בדקה ה-50 צמד חלוצי פ.ס.ז' שיתפו פעולה, ולוינדולה בישל לז'ולי את השני שלו. הקינוח נשמר לעושה המשחק סטפן ססניון, שהרשית את הרביעי בדקה ה-70 וחתם משחק גדול של פ.ס.ז'.

לה האבר - ראן 0:1

האורחים מבריטני אספו רק נקודה אחת בשני משחקיהם האחרונים ואיבדו מעט גובה. משחק נוח נגד נועלת הטבלה שהפסידה בשבעת משחקיה האחרונים, אמור היה לעזור להם לעלות בחזרה על הסוס. ראן איבדה את אסמואה בדקה ה-27, אבל גם בלעדיו הגיעה למספיק מצבי כיבוש מול שערו של כריסטוף רבו. השינויים שביצע גי לאקומב במחצית השנייה הגבירקו את הלחץ על שערה של לה האבר, אבל שובר השיוויון הגיע בצד השני, כשבדקה ה-90 כבש אמאדו אלסאן ונתן לאחרונה ניצחון מפתיע.

טולוז - לה מאן 0:2

ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים הביאו לשינוי בעמדת המאמן בלה מאן, כשאיב ברטוצ'י זז לעמדת העוזר והשאיר את הבמה לדניאל ז'אנדופו. טולוז, שלא ספגה עדיין ב-2009 וממשיכה להחזיק מעמד בצמרת, לא הגיעה כדי להעניק בכורה מוצלחת למאמן החדש. פייר אנדרה ג'יניאק בישל למוסא סיסוקו בדקה ה-44 את הראשון, ובדקה ה-80 החזיר סיסוקו טובה למלך שערי הליגה, שהעלה את מאזנו ל-14 כיבושים.

סנט אטיין - קון 2:3

במחזור הקודם השיגו הירוקים נקודה מעודדת בדרבי נגד ליון, ועם ההצלחה הזו קיוו שם לניצחון קל על חשבון קון, שלא ניצחה מאז ה-22 בנובמבר. כבר בדקה השנייה עלו האורחים ליתרון, כשמוהאמדו דאבו הבקיע לשערו הוא, אבל סנט אטיין חזרה בגדול במחצית השנייה, עם בליץ של שמונה דקות. בפטימבי גומיס השווה בדקה ה-63 ושותפו לחוד, אילן הברזילאי, קבע את תוצאת המשחק עם צמד בדקות 67 ו-71. סטיב סבידאן, שהתאכזב מאי זימונו לסגל הנבחרת, צימק בדקה ה-89. סנט אטיין משתווה לקון עם 25 נקודות ומסבכת אותה חזק בקרבות התחתית.

לוריין - מונאקו 1:1
ללוריין: פבריס אבריאל (57). למונאקו: יוהאן מולו (21)

נאנסי - אוקזר 2:0
לאוקזר: סדריק הנגבאר (37), אירנוש ילן (52)

ליל - סושו 2:3
לליל: פייר אלן פראו (55), רוברט ויטק (74), אדן הזארד (88), לסושו: רומן פיטו (32), ואצלב סברקוס (40 פנדל), עומאר דאף הורחק (49).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully