וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: רוסיה מדלגת לשלב הבא

דמנטייבה וקוזנצובה השיגו ניצחונות קלילי והעלו את האלופה ל-0:2 על סין במוסקבה. איטליה מוליכה על צרפת בתוצאה זהה, צ'כיה-ספרד 1:1

מלבד המפגש בין ישראל לאוקראינה, מקתיימים מספר משחקים נוספים בגביע הפדרציה במהלך סוף השבוע הנוכחי. רוסיה ואיטליה במצב מצוין והן נראות בדרכן למפגש ראש בראש בחצי הגמר, בעוד ההתמודדות בין ספרד לצ'כיה מאוזנת וזו בין ארצות הברית לארגנטינה עדיין לא החלה.

ההתמודדות בין איטליה לצרפת התמלא אמוציות כשבמהלך המשחק בין פלאביה פנטה לאמלי מורזמו זעמה האיטלקיה על השופט והתחצפה אליו אחרי שהצרפתיה זכתה לנקודת משחק, אך זכתה להזהרה בלבד. פנטה סיימה עם ניצחון 6:2, 6:7, 4:6 והעלתה את איטליה ל-0:2 לאחר שעוד קודם לכן ניצחה פרנצ'סקה סקיאבונה את אליז קורנה 1:6, 6:2, 6:8.

מורזמו ציינה שהיא לא ראתה את התקרית עם פנטה ושקורנה הסבה את תשומת ליבה והוסיפה: "כשזינדין זידאן נגח במטראצי בגמר המונדיאל הוא הורחק. לכן ההזהרה לפנטה לא מקובלת עלי".

האלופה רוסיה נראית בדרכה לעליית שלב קלילה והיא מוליכה 0:2 על סין במוסקבה. סבטלנה קוזנצובה העלתה את המקומיות ליתרון 2:6, 4:6 על יאן זי ואלנה דמנטייבה ניצחה את ז'נג שוואי 3:6, 0:6.

התמודדות יותר צמודה מפגישה את ספרד וצ'כיה, שאחרי יום המשחקים הראשון נמצאות בשוויון 1:1. קרלה סוארז נבארו, שהרשימה באליפות אוסטרליה, הפסידה היום 6:4, 6:4 לפטרה קביטובה, אבל מאוחר יותר השוותה נוריה יאגוסטרה ויוס, שגברה 6:1, 1:6, 4:6 על איווטה בנסובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully