וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר מוכנה, מילאן הרבה פחות

שבוע לפני הדרבי דלה מדונינה לא התקשו הנראזורי להביס 0:3 את לצ'ה. מילאן נפרדה מרג'ינה ב-1:1 בלבד והפער בין השתיים צמח ל-8 נקודות

ימי שבת בדרך כלל מבשרים על משחק של קבוצה גדולה ועוד משחק קצת פחות אטרקטיבי בסריה A האיטלקית, אבל לוח המשחקים קבע שהערב, עם פתיחת המחזור ה-23, ישחקו שתי המילאנזיות.

השתיים יפגשו בשבוע הבא לדרבי גדול בסן סירו, למשחק שכולו מאבק על האליפות. עד שזה יקרה, אינטר סידרה לעצמה שבוע שקט עם ניצחון 0:3 בלצ'ה. מאוחר יותר ידעה מילאן שהיא חייבת ניצחון כדי להשיב את הפער מיריבתה העירונית ל-6 נקודות, אבל 1:1 ביתי מול רג'ינה לא היה שווה הרבה יותר מהפסד.

אגב מילאן, דייויד בקהאם הוזמן היום לסגל נבחרת אנגליה שתפגוש את ספרד באמצע השבוע למשחק ידידות והוא צפוי להשוות את שיא ההופעות של בובי מור במדי שלושת האריות, העומד על 108.

לצ'ה - אינטר 3:0

שום דבר לא הולך חלק העונה לאף קבוצה באיטליה, אבל אינטר עושה את הדברים ביותר יעילות משאר יריבותיה לצמרת וזה היה בדיוק הסיפור של המשחק הערב בדרום איטליה.

זלאטן איברהימוביץ' העלה את הנראזורי ליתרון כבר בדקה ה-12 והרגיע את מוריניו ושאר חבריו ולואיס פיגו ניצל הגבהה של דוידה סנטון בדקה ה-71 כדי לנגוח את האורחים ל-0:2. בשלב הזה לצ'ה כבר נשברה ו-8 דקות לסיום מצא מייקון את הראש של דז'אן סטנקוביץ', שנגח לחיבור.

מילאן - רג'ינה 1:1

אם אינטר הצליחה לסדר לעצמה חיים קלים אחרי שער מוקדם בלצ'ה ועוד שניים במחצית השנייה, הרי שמילאן עבדה הרבה יותר קשה והשיגה נקודה בלבד למרות ששיחקה בבית מול האחרונה בטבלה.

הרוסונרי שלטו במשחק, היחו טובים בהרבה, אבל נקלעו לפיגור משער של דויד די ג'נארו, שכבש בדקה ה-33 בבעיטה שטוחה מקצה הרחבה. השחקנים של אנצ'לוטי המשיכו ללחוץ בכיוון השוויון, אבל מצאו אותו רק בדקה ה-67 עפ פנדל מוצלח של קאקה אחרי הכשלה של פאטו. יותר מזה מילאן לא הצליחה להשיג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully