וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א התכוננה למשחק העונה

שבוע לפני המפגש מול השנייה בטבלה, חימקי, הביסה קבוצתו של אטורה מסינה את קראסנויארסק 66:96. ניצחון לנימבורק, הפסד לאוחנון

המחזור ה-15 בליגה הרוסית נמשך היום (שבת) וצסק"א מוסקבה המשיכה בשלה, אחרי שהביסה את קראסנויארסק 66:96. המשחק נגמר כבר במחצית, כשהקבוצה של מסינה קלעה 55 נקודות, לעומת 33 של האורחים.

ארזם לורבק הוביל את צסק"א עם 18 נקודות להם הוסיף 8 ריבאונדים, ואלכסנדר קאון סייע עם 17 נקודות ו-8 ריבאונדים. צסק"א נותרה בלתי מנוצחת, כשלשנייה בטבלה, חימקי, שלושה הפסדים. קראסנויארסק נמצאת במקום השביעי. במחזור הבא יתקיים משחק העונה בליגה הרוסית, כשחימקי תתארח אצל צסק"א.

בספרד נפתח המחזור ה-22 עם ניצחון של מלאגה 70:79 בחוץ על חובנטוד בדאלונה. גואז רודר ומרכוס הייסליפ קלעו 15 נקודות כל אחד למנצחים, ג'רום מויסו נתן 18 נקודות למפסידים. מלאגה מחזיקה כעת במאזן של 16 ניצחונות ושישה הפסדים כשהיא במקום השני ורחוקה נקודה שלוש נקודות מטאו. ריאל מדריד, היריבה הבאה של מכבי תל אביב ביורוליג, תתמודד מחר מול קחאסול, ברצלונה תשחק נגד סראגוסה. אלבה ברלין, יריבה נוספת של מכבי תל אביב, תתמודד מחר בגרמניה נגד טלקום בון.

ביוון נפתח המחזור ה-17 כאשר אולימפיאקוס ופנאתינייקוס ישחקו רק מחר. פאנליניוס ניצחה 52:68 את קבאלה פנורמה, אריס גברה על מארוסי 66:70, קולוסוס רודוס ניצחה 70:79 את א.א.ל 1964, א.א.ק אתונה ניצחה 67:69 את טריקאלה.

לובן, קבוצתו הבלגית של איציק אוחנון, הפסידה 82:67 לאלסטאר. הישראלי לא פתח בחמישייה וקלע שתי נקודות בלבד בתשע דקות. כמו כן הוא הוריד שני כדורים חוזרים, אך איבד ארבעה. לובן נמצאת כעת במקום השישי (מאזן של שבעה ניצחונות ותשעה הפסדים).

בצרפת, לה מאן, בה משחק דיוויד בלות'נטאל, נכנעה 81:76לשטרסבורג. בלות'נטאל, שלא פתח בחמישייה, שיחק 27 דקות, קלע 14 נקודות והוסיף שלושה ריבאונדים.

* נימבורק, קבוצתו הצ'כית של מולי קצורין, ניצחה 58:76 את פארדוביצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully