וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחיאל: "המטרה עדיין אירופה"

במכבי ת"א חגגו ניצחון 1:2 בקרית שמונה, ברחו מהתחתית וכבר חושבים קדימה. נמני: "לא קל לשחק 3 משחקים ב-5 ימים". כהן: "פוסט עונת הצלחה"

מכבי תל אביב רשמה הערב (שבת) ניצחון ליגה בקרית שמונה, 1:2, וסיכמה שבוע מוצלח, במהלכו סיימה בתיקו עם מכבי חיפה וזכתה בגביע הטוטו, אחרי ניצחון בגמר 0:1 על מ.ס. אשדוד. הניצחון איפשר לצהובים לתפוס מרחק שבע נקודות מקרית שמונה הלפני אחרונה.

מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, אמר בתום המשחק: "לא פשוט לשחק שלושה משחקים תוך חמישה ימים. משחקים אצלנו הרבה מאוד צעירים - בעל הבית אמר שהוא מוכן לשלם את שכר הלימוד, וזה מה שקורה. ניצחנו משחק שהגיע לנו לנצח". על חיים מגרלשווילי, ששוב היה מצוין ואף כבש שער בכורה, הוסיף נמני: "לא המצאתי את הכדורגל. איך שאני רואה את זה, הוא יכול לתרום לנו כקשר שמאלי ולא רק כמגן. בינתיים זה הולך טוב".

הבלם אבי יחיאל: "כל החודש האחרון הרבה יותר טוב. חזרנו עם אנרגיות חיוביות מהפגרה, כולנו רצינו לצאת מהמצב אליו נקלענו והשינויים שנעשו מוכיחים עצמם. הביטחון חזר לקבוצה. על הדרבי בגביע ביום שני הבא, אמר הבלם: "כולם יודעים מה המשחק הזה אומר, זה יושב בראש, אבל לא דיברנו על זה בינינו. אירופה היא עדיין המטרה שלנו העונה".

כובש השער הראשון, חיים מגרלשווילי: זה די חדש בשבילי לשחק כקשר, למרות שכילד שיחקתי מדי פעם בתפקיד הזה. אני אעשה כל מה שאבי יבקש ממני. היה היום משחק טוב של כולנו, לא רק שלי".

מאור בוזגלו, שבישל את השער השני של מכבי מעמדת נבדל: "הכל בראש. הייתה חשיבה יותר חיובית שלנו ואפשר לראות גם את שמחת החיים של השחקנים. הראנו גם הרבה אופי היום, כשחזרנו מפיגור ושמרנו על היתרון".

אלי כהן: "הם לא תקפו והבקיעו"

בצד המפסיד של עירוני קרית שמונה הייתה אכזבה קשה מסף השבירה הנמוך של השחקנים, שספגו בדקת הסיום של המחצית הראשונה ומיד עם פתיחת המחצית השנייה.

המאמן אלי כהן: "התוצאה מדברת בעד עצמה. השער לפני המחצית הכריע את המשחק, אבל היינו צריכים לכבוש עוד שערים. זו עונה של פוסט הצלחה ואנחנו מתקשים. אנחנו סופגים שערים משום דבר, קבוצה שלא תקפה אותנו כמעט הבקיעה פעמיים. שער אחד בסוף מחצית, שני בתחילת המחצית וכך יש ירידת מתח. זה אחד הסימפטומים בעונה שלאחר הצלחה".

כהן התייחס גם לשחקנים החדשים שהגיעו: "הצטרפו הרבה שחקנים חדשים ואין כרגע תיאום בין כל המערכים, אבל ראינו שהקבוצה מנסה. כשאנחנו סופגים אפשר לראות את איבוד הביטחון והירידה ביכולת של כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully