וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון על המספרת של עטר: "שער השנה באירופה"

מאמן בני יהודה התמוגג מהמספרת של החלוץ, אבל התאכזב מהתיקו מול נתניה: "איבדנו נקודות". מתיאוס: "לא הייתי על הספסל, לא רוצה לדבר"

ברני ארדוב

"זה לא רק שער השנה בישראל, זה שער השנה באירופה". כך סיכם הערב (שבת) מאמן בני יהודה, גיא לוזון, את השער של אלירן עטר, שכבש במספרת נפלאה מול מכבי נתניה.

השער של עטר גנב את ההצגה הערב בבלומפילד, אבל לא הספיק לזהובים בשביל לרשום ניצחון חומישי ברציפות או שמיני מתוך תשעת משחקיהם האחרונים. טעות של דלה איינוגבה סייעה לשניר גואטה לקבוע את תוצאת הסיום - 1:1 ולוזון הוסיף: "אנחנו שמחים מהשער של עטר, אבל מאוד עצובים מאבדן של שתי נקודות וחבל. היה כאן יריב עיקש שנתן פייט לא נורמלי, אבל אני חושב שהיינו עדיפים. הצלחנו לכבוש שער אחד, אבל זה לא הספיק".

לוזון ביקש לא להתייחס הערב לפרשה בה צוטט במהלך השבוע החולף כמתבטא נגד אשכנזים ואמר: "כל העניין הזה היה רכילות לשמה וככה אני מתייחס אליו. אי מתעסק בכדורגל ואנחנו כבר מתחילים להתכונן למשחק הגביע מול אום אל פאחם בשבוע הבא".

כפיר אדרי אמר: "אני עדין בהלם מהגול של אלירן, לא זוכר שער כזה כבר הרבה זמן. חבל על השער שספגנו, כי היינו במומנטום טוב. נתניה הבקיעה משום מקום וחבל. בכל זאת מדובר במשחק צמרת, פעם היינו מפסידים כזה משחק, אז אי אפשר להיות עצובים יותר מדי".

שכטר ועובד על הכוונת של מתיאוס

למרות שער השוויון המאוחר, בנתניה היו מאוכזבים ממשחק שלישי ברציפות של הקבוצה ללא ניצחון. המאמן לותר מתיאוס, שישב הערב ביציע, זכר לעונש ההרחקה שספג בעקבות המאורעות במשחק הקבוצה מול הפועל תל אביב, זעם הערב על שחקני הקבוצה ובתום המשחק צעק עליהם שהם לא עושים לוחצים את היריב כמו באימונים. את המנה העיקרית ספג איתי שכטר, שזכה לנזיפות על משחקו הלא חכם, כהגדרת מתיאוס.

"אני לא רוצה לדבר כי לא הייתי על ספסל היום", התייחס המאמן הגרמני לריצוי עונש ההרחקה שלו היום, "הייתי במקום הלא נכון כי מישהו שם אותי שם. אני רק יכול להגיד שאנחנו עובדים הכי קשה בכל יום ורוצים לנצח כל משחק. זהו, תדברו עם מי שניהל את המשחק או עם מי שאחראי על זה שלא עמדתי עמדתי על הקווים היום".

דדי בן דיין: "אנחנו לא חמדנים ותיקו מול בני יהודה כשהיא בכזו פורמה זו תוצאה טובה. אנחנו אמנם רוצים לקחת אליפות ואיבדנו מומנטום, אבל אנחנו עדיין חזק מאוד בצמרת. השער של עטר היה מדהים. ראיתי אותו מהזווית היפה ביותר, אבל לצערי הלא נכונה. נקווה שהוא ימשיך ככה, אבל לא נגדנו".

ראובן עובד לא נכלל הערב בסגל הקבוצה מכיוון שמתיאוס החליט שהוא לא משקיע מספיק באימונים ולא מראה מספיק רצינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully