וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל פיירו וקסאנו לא עברו סלקציה

מרצ'לו ליפי לא חרג ממנהגו והשאיר את שני הפנטזיסטים מחוץ לסגל איטליה. בופון ופירלו חזרו לאחר פציעות. ספרד: בוסקטס ופיקה בפנים

ההכנות לקראת המשחקים הבינלאומיים באמצע השבוע נמשכות כסדרן, וכעת הגיע תורה של אלופת העולם איטליה לפרסם היום (שבת) את סגלה לקראת ההתמודדות בלונדון נגד ברזיל ביום שלישי. המאמן מרצ'לו ליפי המשיך באותו קו, כששוב ויתר על החלוצים אלסנדרו דל פיירו ואנטוניו קסאנו, בניגוד לדעת הקהל הרווחת.

מי שכן חזרו לסגל האיטלקי הם השוער ג'אנלואיג'י בופון מיובנטוס והקשר אנדראה פירלו ממילאן, שלא נכללו בסגל למשחק הקודם נגד יוון בנובמבר ובינתיים התאוששו מפציעותיהם. חברו של בופון ביובה, ג'ורג'יו קייליני, לא זומן בגלל פציעה ובמקומו צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצד פאביו קנבארו, אלסנדרו גמבריני מפיורנטינה.

שלושת חלוצי אודינזה, אנטוני די נטאלה, סימונה פפה ופאביו קוואליארלה נקראו שוב לדגל, כמו גם לוקה טוני מבאיירן מינכן, ג'וזפה רוסי מויאריאל ואלברטו ג'ילארדינו מפיורנטינה שמשלימים את החלק הקדמי.

ספרד: דל בוסקה מתעלם מראול

מאמן אלופת אירופה, ויסנטה דל בוסקה, פירסם אף הוא את סגל נבחרתו לקראת משחק הידידות נגד אנגליה של פאביו קאפלו. המאמן הוותיק הפתיע עם זימונם של צמד שחקני ברצלונה, ג'רארד פיקה וסרחיו בוסקטס, שמעלים את מספר הנציגים של מוליכת הטבלה לחמישה, יחד עם קרלס פויול, צ'אבי ואנדרס אינייסטה.

הבאות בתור אחרי בארסה הן ולנסיה וליברפול. ולנסיה שולחת ארבעה שחקנים, ביניהם כמובן דויד וייה ודויד סילבה, בעוד את הקבוצה האנגלית מייצגים בין היתר פרננדו טורס וצ'אבי אלונסו. איקר קסיאס וסרחיו ראמוס הם היחידים שזומנו מהאלופה ריאל מדריד, כשראול נותר שוב בחוץ, כשגם השוואת מאזן השערים של אלפרדו די סטפאנו במדי הבלאנקוס לא שינתה את גישתו של דל בוסקה כלפיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully