וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 0:2 את הכח ר"ג

אחרי שהמאמן הלאומי ויתר עליו, סיפק יניב קטן שער ובישול ב-0:2 של מכבי חיפה על הכח ר"ג, שהחזיר את הירוקים למסלול הניצחונות והגדיל את הפער בצמרת לשש נקודות. בוקולי כבש את השני

גם אחרי המשחק נגד הכח עמידר רמת גן לא ממש ברור לאן פניה של מכבי חיפה. אחרי פתיחת עונה סוחפת הגיעה המעידה שחידשה את השאלות סביב האפשרות שהירוקים יכולים לזכות באליפות. היום (שבת) ניצחה חיפה 0:2 את הסגולים והגדילה את הפער בצמרת לשש נקודות, אך לא זה המבחן האמיתי של שחקניו של אלישע לוי.

מאמן מכבי חיפה בחר להשאיר ביציע את אלון חרזי הוותיק, והרכיב על חשבונו בהרכב את עמרי אפק, שעזר בעיקר במחצית הראשונה לחבריו בהתקפה. אנדרסון ווסט ערך הופעת בכורה בהרכב, אך עדיין מוקדם להעריך את היכולות שלו בשל מיעוט ההזדמנויות של הכח. אוסיי רנספורד נכנס למשחק במצב של 0:2 ושיחק קצת פחות מרבע שעה.

חיפה השתלטה על המשחק בשלב מוקדם נגד הקבוצה שהשאירה בשבוע שעבר את מכבי נתניה מתוסכלת (2:2). יניב קטן הבקיע את שער היתרון דקה לסיום המחצית הראשונה וסיים את המשחק גם עם בישול לגוסטבו בוקולי, שכובש משחק שני ברציפות. חיפה יוצאת בעוד שבועיים לאיצטדיון הקופסא, שם תחכה לה נתניה למשחק עונה, ותנסה לנקום בה על ה-2:3 מהסיבוב הקודם.

מהלך המשחק

דקה 7 - ליאור רפאלוב הגיע להזדמנות מצוינת כששחרר כדור מסוכן מהאוויר שהלך גבוה.

דקה 11 - כדור עומק שהוכנס לשלומי ארבייטמן הסתיים בבעיטה מסוכנת שנהדפה לקרן על ידי ז'וסלן מאייבי.

דקה 27 - כדור קרן מסוכן של דידי אונגר כמעט ואיים על ניר דוידוביץ', כשאף אחד משחקני מכבי חיפה לא הצליח להרחיק, אך מצד שני גם אף אחד משחקני הכח לא הגיע אליו.

דקה 36 - הלחץ של הירוקים החל לתת את אותותיו ופאנטיני היה קרוב לכבוש לאחר מסירה של גוסטבו בוקולי, אך הכדור שלו מצא את הרשת החיצונית.

דקה 44 - גול! גוסטבו בוקולי התחיל במהלך כשמסר לפאנטיני, כשטוקורה לא הצליח להרחיק, החלוץ העביר ליניב קטן, שהתקדם וסיים עם כדור ברשת. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 60 - הרחקה רעה של הכח רמת גן הגיע לרגליים של פאנטיני, ששחרר כדור מרושל מעל השער למרות שעמד רק מול ז'וסלן מאייבי.

דקה 62 - גול! הרמה מצד שמאל של קטן הורחקה רע והגיעה לגוסטבו בוקולי, ששלח פצצה מ-17 מטר ברגל שמאל שמצאה את השער. 0:2 למכבי חיפה.

דקה 65 - חיפה המשיכה ללחוץ והגבהה של ג'ון קולמה הגיעה לראש של דקל קינן, שהפציץ, אך הכדור פספס מעט את השער.

דקה 84 - נואפור עלה לכדור גובה עם אפק אחרי הגבהת כדור לרחבת חיפה, אך הנגיחה מצאה רק את הקורה והלכה החוצה.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', עמרי אפק, דקל קינן, אנדרסון ווסט, פיטר מסיללה, גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, יניב קטן, ליאור רפאלוב (אייל גולסה 72), שלומי ארבייטמן (אוסיי רנספורד 77), ת'מבינקוסי פנטאני (מוחמד גדיר 64).

הרכב הכח עמידר רמת גן: ז'וסלן מאייבי, תומר חליבה, אביב חדד, חיים פונטרמולי, ישראל ראש, איתן טיבי, דידי אונגר, מייקל טוקורה (בני חדד 46), תמיר פור (עידן וייצמן 66), אמיר אבו עראר (ברק בדש 46), ג'וזף נואפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully