וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את קרית שמונה

הצהובים המשיכו במומנטום עם שער בכורה של סקוט סילי במהלך שהיה צריך להיפסל בשל עמדת נבדל. שער ראשון גם למגרלשווילי

את הניצחון האחרון שלה בליגה השיגה קרית שמונה בבלומפילד נגד מכבי תל אביב. מאז חלף סיבוב שלם והצפוניים הפסידו בחמישה מקרים ובחמישה אחרים הסתפקו בתיקו. הערב (שבת) הם החריפו את מצבם עם הפסד 2:1 במחזור ה-19 נגד אותה מכבי, שהמשיכה את המומנטום הטוב שלה, בשבוע בו זכתה בגביע הטוטו.

אחרי דקות מהוססות של שתי הקבוצות בפתיחה, המשחק נפתח ואיתו הגיעו מספר מצבים, בעיקר בצד של הצהובים שפגשו פעמיים את הקורה מבעיטות של סקוט סילי, בהופעת בכורה טובה בהרכב, ומאור בוזגלו בכדור חופשי. למרות השליטה האופטית, מכבי הייתה הראשונה לספוג, כשטעות לא אופיינית של דרגוסלאב יבריץ', שהשמיט פנימה קרן של גיא צרפתי המקומי, סידרה יתרון לקבוצה של אלי כהן. הצהובים השוו בתוספת הזמן של המחצית, כשאיגור טומאסיץ' איפשר לחיים מגרלשווילי לחגוג שער בכורה קל במדי מכבי.

זה בעצם היה רגע המפנה במשחק, כי מיד בהתקפה הראשונה של המחצית השנייה הגיע השני של מכבי, כשהפעם תורו של סילי הטרינידדי לכבוש שער בכורה. השער היה צריך להיפסל עקב נבדל של בוזגלו המבשל, אבל הקוון והשופט לא ראו ואיפשרו לצהובים לחגוג. אמנם מוקדם לקבוע, אבל נראה ששחקני הרכש של חלון ההעברות הנוכחי יכולים להירשם כמוצלחים הרבה יותר מקודמיהם. גם שיבוצו המחודש של איגור טומאסיץ' בקישור נתן תמורה במשחק הזה, כשהקרואטי/בולגרי החזיק את מרכז השדה ואף בישל את השער הראשון.

מכבי תל אביב מתרחקת עד כדי שבע נקודות מקרית שמונה הלפני אחרונה, ומראה כי הזכייה בגביע הטוטו אכן עשתה לה טוב. למארחים, מנגד, אין ניצחון כבר 11 מחזורים וכך יהיה קשה להישאר בליגה גם בעונה בה יש יורדת אחת בלבד. אלי כהן קיווה לגבור על הקבוצה שזרקה אותו לאנחות בעונה שעברה, אך יחפש ניצחון ראשון בקריה במשחק אחר.

מהלך המשחק

דקה 26: מגרלשווילי הוציא כדור מאגף שמאל ובוזגלו בעט מהאוויר החוצה.

דקה 28: שפונגין העביר כדור לסילי, שבסיבוב שלח בשמאל לקורה של עמוס.

דקה 36: גול! צרפתי הגביה כדור קרן, יבריץ' קלט אבל הכדור ברח לו ועבר את הקו. שער מוזר לקרית שמונה, שעולה ל-0:1

דקה 45: כדור חופשי של בוזגלו מ-20 מטרים נשק לקורה.

דקה 45+2: גול! טומאסיץ' פרץ לרחבה והעביר כדור רוחב, אותו פגש מגרלשווילי שהרשית מקרוב את הראשון שלו במדים הצהובים. 1:1

דקה 46: גול! התקפה ראשונה במחצית השנייה וכבר שער. ג'ונסון מסר לבוזגלו באגף ימין בעמדת נבדל, הקוון לא הניף דגל ובוזגלו העביר לסילי שכבש מקרוב. 1:2 לצהובים

דקה 79: עוד קרן של צרפתי הסתובבה לכיוון השער, יבריץ' הצליח להדוף הפעם.

דקה 90: צרפתי סובב כדור חופשי, יבריץ' הדף לקרן.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, דני בונדר (עומר פרץ, 74), לואיס גוטיירז, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום (תומר סוויסה, 60), רן קוז'וק, מיגל סבסקו, גיא צרפתי, שלומי אביסדריס, יובל אבידור, טודור קולב (ירו בלו, 78).

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, אורי שטרית, דולי ג'ונסון, איגור טומאסיץ', יוסי שבחון (שרן ייני, 76), חיים מגרלשווילי (דור מלול, 81), מאור בוזגלו, סקוט סילי (עמנואל מאיוקה, 69).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully