וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ומכבי נתניה סיימו ב-1:1

מכבי נתניה ובני יהודה סיימו ב-1:1, אבל את ההצגה גנב אלירן עטר, שעשה מעשה ראובן וכבש שער נדיר במספרת. גואטה איזן בדקה ה-82

דקה 56 של המשחק בין בני יהודה למכבי נתניה הערב (שבת) בבלומפילד, איציק עזוז הרים כדור מצד ימין ואלירן עטר שלח מספרת אדירה מכ-13 מטר לחיבור של לירן שטראובר. צמרמורת, שער העונה, שער העשור.

נכון שבדרך כלל אנחנו מבקשים ממשחקי כדורגל כמה שיותר שערים, אבל הגול של עטר היה מהסוג של אלו שראויים להכריע משחקים, ששערים אחרים רק יפריעו לרושם ממנו. אלא שלנתניה לא היו כוונות להתרשם מהשער האדיר ושער של שניר גואטה, באשמתו הישירה של דלה איינוגבה, קבע 1:1 בסיום.

המשחק הערב נפתח בצורה איטית, כששתי הקבוצות משחקות בהליכה או מקסימום בריצה קלה ומתמקדות בגישושים בשטח שבין הרחבות. חצי השעה הראשונה של המשחק לא הוציאה שם טוב לצמרת של הכדורגל הישראלי, אבל לאחר מכן הצפיפות במרכז מעט הידלדלה.

בנתניה שוב בלט המחסור בחלוץ אמיתי, כשאיתי שכטר וסיאבונגה נ'קוסי עשו פעולות לא רעות בחלק הקדמי, אבל חסרו איש עם נוכחות בתוך הרחבה. בני יהודה ניסתה דרך פעולות אישיות של עטר ופדרו גלבאן, אבל מצאה את הקורה כתוצאה מבעיטה של האחרון ואחר כך את הידיים של לירן שטראובר אחרי בעיטה של הראשון. ואז הגיעה המחצית השנייה ואז הגיעה המספרת של עטר, אבל אז הגיעה גם הטעות של איינוגבה שחילקה את הנקודות במשחק צמרת בינוני שכלל שער אחד עצום.

מהלך המשחק

דקה 17: בלדוט הכניס כדור חוץ מהיר לפדרו גלבאן שהסתובב נהדר על ביוון פרנסמן ומכ-7 מטרים בעט שטוח לקורה של שטראובר.

דקה 36: בני יהודה יצאה למתפרצת, גלבאן קיבל את הכדור סמוך לעיגול האמצע ושלח כדור נהדר לאלירן עטר, שהגיע לאחד על אחד מול שטראובר ובעט גבוה, אבל השוער הדף מצוין לקרן.

דקה 42: ההגנה הזהובה לא הצליחה להרחיק כדור מהרחבה והכדור הגיע לאבי כנפו, שמתוך רחבת ה-5 בעט גרוע החוצה. החמצה גדולה.

דקה 56: גול! איציק עזוז הגביה כדור ארוך מימין, אלירן עטר התרומם ושלח מספרת אדירה מכ-13 מטר לחיבור של שטראובר. 0:1 לבני יהודה.

דקה 67: בן דיין הגיע ראשון לכדור חופשי ונגח כדור קשתי, איינוגבה הדף לקרן.

דקה 77: גזל העביר לבלאנקו, שהניף רגל ובעט חזק מ-18 מטר, איינוגבה התעופף והדף לקרן.

דקה 82: גול! הכדור הגיע לשניר גואטה שניצב למעלה מ-20 מטר מהשער ובעט לשער מהאוויר, איינוגבה ניצב הרחק משערו ולא הצליח להגיע לכדור. 1:1.

דקה 86: ימפולסקי הצליח להתגבר על הגנה מנומנמת של בני יהודה והגיע לבדו מול איינוגבה, אבל גילגל חלש ופיספס הזדמנות להשלים מהפך.

הרכב בני יהודה תל אביב: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, קובי מויאל, מהראן ראדי, תמיר כחלון (תומר חמד 85), פדרו גלבאן (לירוי צעירי 90), אסי בלדוט (הרוויה קובאצ'ביץ' 80), אלירן עטר.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מרין, ביוון פרנסמן, דדי בן דיין, רביד גזל, אלברטו בלאנקו, סיאבונגה נקוסי (שניר גואטה 74), שלו מנשה (דלה ימפולסקי 61), אבי כנפו (טל מעבי 90), איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully