וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודמאייר: "צריך להתרכז רק במה שקורה במגרש"

אמארה סטודמאייר ניסה להתעלם מהשמועות על הניסיונות של פיניקס להיפטר ממנו. פירס אחרי הניצחון בניו יורק: "אנחנו מוצאים דרכים לנצח"

בפיניקס נשמו הלילה (בין שישי לשבת) לרווחה אחרי ניצחון ביתי דחוק 105:115 על גולדן סטייט, והסערה באריזונה בעקבות התקופה הרעה של הסאנס שככה לפחות ליום אחד. במוקד חרושת השמועות במדבר עמדה האפשרות לטרייד שישלח את אמארה סטודמאייר לבית חדש, אבל על הפרקט רשם הפורוורד המוכשר 19 נקודות ו-15 ריבאונדים שעזרו לשמשות לנצח.

"האווירה מסביב קשה", הודה סטודמאייר בסיום. "אבל ברגע שכדור הפתיחה נזרק לאוויר אנחנו שמים את הכל בצד. צריך להתרכז רק במשחק ובמה שקורה במגרש, אבל קודם לכן זה היה קשה ומתסכל, כי הכל נפל עליי בבת אחת". סטיב נאש, שחגג יום הולדת 35 אתמול, ניסה לצנן את הרוחות: "זה אף פעם לא קל לשמוע את השמועות האלה על חברים שלך לקבוצה, אבל כל שחקן עובר את זה במהלך הקריירה, וצריך פשוט להתגבר על זה".

פירס: "זה היה ניצחון גדול"

בערב חג המולד הפסידה בוסטון בלוס אנג'לס אחרי 19 ניצחונות רצופים, ונקלעה למשבר בו הפסידה שבעה מתוך תשעת משחקיה הבאים. לאחר מכן התאוששו הסלטיקס והעמידו רצף מרשים נוסף של 12 ניצחונות עד ההפסד השני שלהם העונה מול הלייקרס אתמול, אבל הפעם אותתו הסלטיקס שאין להם כוונה לשקוע מחדש, והלילה הם יצאו ממדיסון סקוור גארדן עם ניצחון 100:110.

"זה היה ניצחון גדול", אמר פול פירס, שהוביל את הסלטיקס עם 26 נקודות. "היינו מותשים פיזית ומנטלית אחרי ההפסד ללייקרס, ולקח לנו זמן להתאושש במחצית הראשונה, אבל הקבוצה הזו ממשיכה למצוא דרכים לנצח משחקים". בצד המפסיד היה מייק ד'אנטוני, שאמר בפשטות: "הם האלופים ואנחנו לא, אנחנו רק מנסים להשתפר, ובפרקים ארוכים שיחקנו טוב מאוד בצד ההגנתי, אבל זה לא מספיק".

דוראנט: "זה היה עוד משחק רגיל בשבילי"

משחק מסקרן נוסף הלילה הפגיש בין אוקלהומה סיטי לפורטלנד, בו התעמתו לראשונה ב-NBA גרג אודן וקווין דוראנט, שני הנבחרים הראשונים בדראפט 2007, שדרכיהם נפרדו בעקבות פציעתו של אודן שהחמיץ את כל העונה שעברה. דוראנט היה המנצח הגדול של הערב עם 31 נקודות וניצחון 93:102, שהוגדר על ידי מאמנו סקוט ברוקס כ-"ניצחון על אחת הקבוצות הטובות בליגה", לעומת ארבע נקודות בלבד ב-16 דקות לאודן, ששוב הסתבך בבעיית עבירות.

"זה היה עוד משחק רגיל בשבילי", אמר דוראנט בסיום כשנשאל על העימות עם אודן, שנלקח לפניו בדראפט. "בסך הכל ניסיתי לשחק בהתלהבות כמו שאני תמיד משחק". את ברנדון רוי, שקלע 32 נקודות לבלייזרס, המשחק הלהיב הרבה פחות: "אנחנו חייבים להתחיל להגיע לעבודה בכל ערב, ואנחנו עדיין לא ברמה הזו. שיחקנו טוב במחצית השניה, אבל למה היינו צריכים להתחיל אותה בפיגור של עשרים נקודות?".

* הנהלת הליגה הודיעה רשמית כי אחד הריבאונדים שנרשם בתחילה לזכותו של לברון ג'יימס בניצחון של קליבלנד בניו יורק השבוע היה שייך למעשה לבן וואלאס, מה שגזל מקינג ג'יימס את הטריפל דאבל במשחק והותיר אותו עם שורה סטטיסטית מאכזבת של 52 נקודות, 11 אסיסטים ותשעה ריבאונדים בלבד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully