וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבעלים רוצה שאעשה את העבודה שלי"

טוני אדאמס המתנדנד טוען שיש לו גיבוי מהנהלת פורטסמות. רובי קין: "בניטז מעולם לא טרח להסביר לי מדוע לא נכללתי בסגל של ליברפול"

חרב הפיטורים עדיין מרחפת מעל ראשו של טוני אדאמס, אבל מאמן פורטסמות מנסה שלא להיראות מודאג מהמצב. ב-15 משחקים תחת הדרכתו של אדאמס, שהחליף את הארי רדנאפ שנטש לטוטנהאם, ניצחה פומפי בשניים בלבד, וההפסד לפולהאם (3:1) במחזור האחרון עירער עוד יותר את מעמדו של קפטן נבחרת אנגליה לשעבר בפראטון פארק, כששמותיהם של אברהם גרנט, אלן קרבשלי ומאמנים פנויים נוספים הוזכרו כמועמדים לרשת את אדאמס מיידית, אבל הוא שרד את השבוע, ולקראת המפגש הביתי מול ליברפול היום (19:30, ספורט 2), הוא ניסה לשדר עסקים כרגיל.

"דבר לא השתנה במועדון", אמר אדאמס ל-BBC. "הבעלים רוצה שאעשה את העבודה שלי, וכך גם היו"ר. גם השחקנים רוצים שאעשה את העבודה שלי, וגם מרבית האוהדים". אדאמס התייחס לקללות אותן ספג מאוהדי הקבוצה במשחק האחרון ואמר: "זה היה לא נעים, אבל אני לא לבד בעניין הזה, ומאמנים בכל המדינה זוכים ליחס דומה. האוהדים הללו לא רוצים אותי בפורטסמות, אבל אני לא אעזוב בגלל שניים-שלושה אוהדים".

לקראת הגעתה של ליברפול לדרום אנגליה אחרי ההדחה הכואבת מהגביע האנגלי בידי אברטון ביום רביעי אמר אדאמס: "אני מקווה שעכשיו זה זמן טוב לפגוש את ליברפול. הם עדיין קבוצה טובה מאוד עם שחקנים טובים מאוד, אבל אני מקווה שמה שקרה באמצע השבוע הוציא להם את האוויר מהמפרשים".

רובי קין: "אולי עם מאמן אחר הייתי מצליח בליברפול"

אחת ההעברות המתבקשות של חלון ההעברות של ינואר הייתה זו ששלחה את רובי קין בחזרה לטוטנהאם, אחרי תקופה קצרה של חצי עונה שבילה החלוץ האירי בליברפול, שם מיעט לשחק. קין התייחס היום לכישלון שלו להצליח במרסיסייד: "אני אף פעם לא מתחרט עד דבר שאני עושה, ואני לא חושב שזו הייתה טעות לעבור לליברפול, זה פשוט לא הסתדר לי. לא השתלבתי בדרך בה רפא בניטז משחק כדורגל, ואולי הייתי מצליח שם עם מאמן אחר".

"עשיתי את כל מה שאני יכול, וזה מה שהכי חשוב", המשיך קין. "מעולם לא רבתי עם בניטז, מעולם לא איחרתי לאימונים, אבל הוא לא טרח להסביר לי מדוע אני לא נכלל בסגל למשחקים, והוא גם לא הודיע לי שנמכרתי בחזרה לטוטנהאם. לפעמים המאמן פשוט לא סופר אותך".

כשנשאל מה יעשה עם מדליית האליפות שיקבל במידה וליברפול תזכה העונה באליפות, ענה קין: "אין למדליה הזו שום משמעות עבורי, היא מיועדת רק למי שהיה חלק מהקבוצה והשתתף בזכייה. אם זה יקרה אני בטח אתן אותה לאחי, שהוא אוהד ליברפול, למרות שבעצם עכשיו הוא אוהד טוטנהאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully