וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס, סופר סאב

פרננדו טורס עלה מהספסל, כבש בדקה האחרונה את שער הניצחון מבישול של בניון והעניק לליברפול 2:3 בפורטסמות. צ'לסי - האל 0:0

המחזור ה-25 בפרמיירליג יצא לדרך ביום שבת בסימן הופעות בכורה של לא מעט שחקנים משמעותיים, שהפכו לשחקני רכש מדוברים עם סגירת חלון ההעברות בשבוע שעבר. במשחק המרכזי יצאה ליברפול לפורטסמות ובמחצית שנייה מלאת אקשן גברה עליה 2:3 ועלתה זמנית לפסגה. צ'לסי ממשיכה לאבד גובה אחרי ההפסד לליברפול וסיימה ב-0:0 מתסכל מבחינה עם האל סיטי.

ז'ו, שערך הופעת בכורה בשורות אברטון, ממשיכה לדבוק במקום השישי וניצחה 0:3 את בולטון. ליברפול תיאבק עם פורטסמות ויכולה לעלות למקום הראשון בטבלה, לפחות עד מחר, אז תשחק מנצ'סטר יונייטד נגד ווסטהאם. טל בן חיים לא ערך הופעת בכורה במדי סנדרלנד, שניצחה 0:2 את סטוק סיטי. מנצ'סטר סיטי הציגה את שיי גיבן בשערה וניצחה 0:1 את מידלסברו, משער של רכש נוסף, קרייג בלאמי.

פורטסמות - ליברפול 3:2

רפא בניטז העלה הרכב אולטרה הגנתי, כשהמגן הימני אלברו ארבלואה הוסט לעמדת הקשר הימני ופאביו אורליו, מגן שמאלי במקור, פתח במרכז המגרש. פרננדו טורס וצ'אבי אלונסו, שזומנו אתמול לסגל נבחרת ספרד, נותרו על הספסל של האדומים בפתיחה, בעוד יוסי בניון משחק מעט אחרי החלוץ הצעיר דויד אנגוג. טוני אדאמס המתנדנד העלה להופעת בכורה את היווני אנגלוס בסינאס, אך לא הורשה לשתף את ג'רמיין פנאנט המושאל מליברפול.

פומפי ניצחה רק פעמיים ב-15 המשחקים תחת הדרכתו של אדאמס, כולל שישה הפסדים בשבעת משחקיה האחרונים ובמחצית הראשונה ניכר עליה כי היא שרויה תחת לחץ רב. ההזדמנות העיקרית ב-45 דקות חלשות הגיעה בדקה ה-11, מכדור חופשי של אורליו שעבר סמוך לקורה, דקה אחרי שבניון בעט לרשת החיצונית.

לאחר ההפסקה צירף בניטז גם את דירק קאוט, אבל השער נפל בצד השני. חלוץ ליברפול לשעבר, פיטר קראוץ', שלח את דייויד נוג'נט שהיה בקו אחד עם הגנת ליברפול והכניע את פפה ריינה בדקה ה-62. שבע דקות אחר כך קראוץ' עשה לאדומים טובה גדולה, כשהחזיר כדור אחורה לדייויד ג'יימס שתפס בידו. השופט העניק בעיה חופשית מתוך הרחבה ואורליו בעט שטוח פנימה וקבע שיוויון.

בדקה ה-78 הגביה נאדיר בלהאג' כדור חופשי והרמן הריידרסון האיסלנדי נגח פנימה וניצל תגובה רעה של ריינה כדי להחזיר את היתרון לפומפי. שבע דקות חלפו ושני המחליפים של ליברפול שיתפו פעולה כדי להשוות. טורס השאיר לקאוט וההולנדי ירה לפינה הקרובה והכניע את ג'יימס שהגיב בצורה מוזרה. בתוך תוספת הזמן המארחת נענשה, כשבניון הגביה משמאל וטורס נגח חזק אל הרשת. ליברפול עולה זמנית לפסגה, עם יתרון נקודה על מנצ'סטר יונייטד, לה שני משחקים חסרים.

צ'לסי - האל סיטי 0:0

מנג'ר צ'לסי, לואיז פליפה סקולארי, היה מרוצה מאוד מהחתמתו של ריקארדו קווארסמה הפורטוגלי, אבל לקראת המשחק התגלעה לו בעיה כאשר השוער פטר צ'ך נעדר עקב פציעה בגבו, מה שהביא את הילאריו לפתוח בשער. צ'לסי לא ספגה אמנם שער, אולם גם החלק ההתקפי שלה לקה בחסר במשחק ולא הצליח להבקיע במשך 90 דקות בסטמפורד ברידג'.

הקבוצה הכחולה ממשיכה לאבד גובה. אחרי ההפסד 2:0 לליברפול במחזור הקודם, איבדו הפעם המיליונרים עוד שתי נקודות במאבק האליפות, והם ממשיכים להתרחק מאוד מהפסגה. האל סיטי, לעומתה, יכולה להיות מרוצה מאוד מהתיקו בסטמפורד ברידג', אבל גם היא ממשיכה לאבד גובה.

כזכור, האל, העולה החדשה, פתחה את העונה בצורה מצוינת ונחשבה להפתעת העונה באנגליה, אבל אחרי ההתלהבות הראשונית, ההמשך שלה היה די מזעזע. אחרי המשחק מול צ'לסי, האל עם תשעה משחקים רצופים ללא ניצחון ואחד כזה ב-16 המשחקים האחרונים. בקצב הזה, היא תמצא עצמה במהרה במאבקי התחתית.

מנצ'סטר סיטי - מידלסברו 0:1

הסיטי, שטיפסה למקום העשירי במחזור הקודם, הופיעה עם שוער הרכש שיי גיבן בהרכב הפותח, כשאיתו גם המצטרפים האחרים שהגיעו בינואר: וויין ברידג', נייג'ל דה יונג וקרייג בלאמי. מידלסברו, הלפני אחרונה בטבלה, התעודדה מחזרתם של דידייה דיגאר וגארי אוניל והאמינה בכוחה להפתיע במנצ'סטר.

במחצית הראשונה היו אלה שני השוערים, גיבן מן הצד האחד ובראד ג'ונס מן העבר השני, ששמרו על תוצאה מאופסת, בנוסף להחמצות גדולות של שחקני הסיטי. פריצת הדרך הגיעה בדקה ה-51, אז בלאמי נכנס מצד ימין לרחבה ובעט בשמאל כדור שטוח שעבר את ג'ונס ומצא את הרשת. שער ראשון לבלאמי מאז נרכש מווסטהאם. סיטי עולה זמנית למקום התשיעי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

שאר המשחקים

בלקבורן - אסטון וילה 2:0

הקבוצה מבירמינגהאם נלחמת על המקום בליגת האלופות והשיגה את המטרה נגד בלקבורן כדי לפתוח פער של שמונה נקודות מארסנל, שתשחק ביום ראשון ואף לשוב למקום השלישי שעדיין לא ממש מוכר לה. שחקניו של מרטין אוניל לא נתנו הופעה משכנעת, אך כבר בדקה ה-27 הם עלו ליתרון כשגארת' בארי הוציא כדור קרן שהגיע לג'יימס מילנר, שבעט ברגל שמאל פנימה. בדקה ה-90 הגיע השני מגבריאל אגבונלהור לאחר כדור קרן נוסף.

אברטון - בולטון 0:3

מעודדת מהניצחון על ליברפול בגביע האנגלי, אברטון המשיכה במסע לשמירה על המקום השישי, ויכולה לקוות אף ליותר מזה במידה וארסנל תמשיך לאכזב. הטופיז שיחקו ללא סטיב פינאר שנפצע באותו משחק שארך 120 דקות מול ליברפול, אך מצד שני הם הציגו את הרכש הברזילאי ז'ו, שערך הופעת בכורה. חמש דקות להפסקה אברטון זכתה לבעיטת עונשין מ-11 מטר אחרי הכשלה של ז'ו ברחבה, מיקל ארטטה בעט פנימה. בדקה ה-49 הברזילאי התכבד בשער ראשון בקבוצתו החדשה אחרי שזכה למסירה מפיליפ נאוויל. ז'ו כבש שער נוסף בדקה ה-90 שחתם תבוסה של בולטון.

סנדרלנד - סטוק סיטי 0:2

אנטון פרדיננד הפצוע פתח במרכז ההגנה של סנדרלנד, ולא איפשר לטל בן חיים לערוך בכורה בקבוצה. הישראלי פתח על הספסל, אך גם בלעדיו החתולים השחורים חיכו בסבלנות 78 דקות, עד שקנווין ג'ונס נגח את שער היתרון לאחר הגבהה של אנדי ריד. דיוויד הילי השלים את הניצחון עם שער בדקה ה-90, מתיאו אטרינגטון מסטוק הורחק.

ווסט ברומיץ' - ניוקאסל 3:2

לווסט ברומיץ': מארק אנטואן פורצ'ון 4, 73
לניוקאסל: דמיאן דאף 2, פטר לובנקרנדץ 9, סטיבן טיילור 41

וויגאן - פולהאם 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully