וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הראשל"ציות שולטות בבית העליון

מוליכת הליגה גברה על מכבי תל אביב 32:39 בעוד שהאדומים ניצחו בחוץ את אס"א תל אביב 27:30 בקרב על המקום השני

לאחר פגרת הנבחרת, חזרו היום (שישי) לפעילות קבוצות ליגת העל לגברים, עם מפגש כפול בבית העליון בין הערים ראשון לציון ותל אביב, במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים.

באולם בית מכבי בראשון לציון, לעיני תפאורה נהדרת של 500 צופים, אירחה היום מכבי ראשל"צ את מכבי 'מאוחדת' תל אביב, שקיוותה לנצח ולהיצמד לשלושת המקומות הראשונים. המחצית הראשונה אכן הייתה בשליטה על האורחים,שכבר הובילו ב-4 שערים וירדו להפסקה ביתרון 16:18. כשחזרו הקבוצות מההפסקה השתנתה המגמה וראשון החלה לנגוס בהפרש. עד לדקה ה-50 נשארה התוצאה צמודה, אך מכאן החלו המארחים לפתוח פער על תל אביב, שסבלה מ-3 הרחקות ל-2 דקות שנגזרו על אותו שחקן- עמי צ'וקאמיקה. מכבי ראשון לציון ניצלה זאת היטב וניצחה בסיום 32:39, עם 8 שערים של אריאל רוזנטל וחמישה של יואב נאמן.

העימות החזיתי השני בין שתי הערים הפגיש באוניברסיטת תך אביב את אס"א המקומית מהמקום השני והפועל ראשל"צ השלישית. המשחק נפתח ביתרון קטן לראשל"צ, שנהנתה מיכולת מצויינת של עידן מימון בפתיחה. מימון כבש עד הדקה ה-9 ארבעה שערים וזאת למרות שנפגע בידו ונאלץ לצאת לטיפול למספר דקות. ערן אברמוביץ' השאיר את אס"א בתמונה והקבוצות ירדו להפסקה כשהתוצאה 15:18 לאורחים. במחצית השנייה ניסו המארחים להשוות את התוצאה ואף הצליחו לצמק אותה פעמיים לכדי נקודה אחת , כולל 4 דקות לסיום, אך לא יותר מזה. ראשל"צ ניצחה בסיום 27:30 והשתוותה במספר הנקודות שלה לאס"א.

במשחק השלישי בבית העליון ניצחה א.כ נס ציונה בחוץ את א.ס רמה"ש 22:27. רמת השרון נותרה אחרונה בבית וללא ניצחון בשלב זה. למרות מאבק עיקש של המארחים, נס ציונה הובילה כל המשחק בהפרש מבטיח, שנע בין 3 ל-4 שערים. נס ציונה נשארה במקום החמישי, אך צימקה את הפער בינה לבין מכבי תל אביב הרביעית לנקודה אחת בלבד.

בבית התחתון, במשחק תחתית חשוב, ניצחה הפועל רמת גן את האחרונה, עירוני 'אולימפיה' פתח תקווה, 24:38 ופתחה ממנה פער משמעותי של 5 נקודות. אלירן רן כבש לזכותה 8 שערים במשחק, יותם אלעזרא כבש שישה. רמת גן אף חלפה על פני מוצקין בעקבות הניצחון, בדרך למקום השלישי בבית התחתון.
מכבי 'אבישי' קריית מוצקין, השלישית בבית, ניצחה באולמה את מכבי מ.כ חולון 26:30. בני הרצליה לא התקשתה יתר על המידה מול א.ס סביון, והביסה אותה 27:40. מילאן סטניץ' כבש לא פחות מ-15 שערים, מהם 8 בפנדלים. דימה ידנוביצקי עם 7 שערים ותומר שמעוני עם שישה בלטו גם הם בשורות הרצליה.

המחזור הבא בליגת העל ייפתח כבר ביום שני הקרוב, עם משחק מהבית העליון, כשא.כ נס ציונה תארח את מכבי ראשל"צ (אולם צימרמן, 20:00). בחמישי יתקיים משחק נוסף מבית זה, בו תארח הפועל ראשל"צ את א.ס רמה"ש (אולם רוזנשטיין, 20:00). משחקי הבית למחזור זה יושלמו ביום שישי, במשחק הדרבי בין מכבי 'מאוחדת' ת"א לאס"א 'קסטרו' ת"א (אולם הדר יוסף, 16:00).

בשישי הבא יתקיימו גם משחקי המחזור בבית התחתון:
עירוני 'אולימפיה' פ"ת – בני הרצליה (אולם עירוני פ"ת, 15:00)
א.ס סביון - מכבי 'אבישי' קריית מוצקין (אולם חדש סביון, 17:00)
מכבי מ.כ חולון – הפועל רמת גן (אולם 'קציר', 17:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully