וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הוריקן ברקוביץ' מגיע לרוממה

4.2.2009 / 23:18

עם שלושה ניצחונות בארבעה משחקים יוביל עופר ברקוביץ' את מכבי ראשל"צ המשתפרת למשחק חוץ קשה מול קבוצת הצמרת של מכבי חיפה

במשחק שיפתח את המחזור ה-13 בליגת העל תארח מחר (שבת) מכבי חיפה את מכבי ראשון לציון (20:55, שידור ישיר בספורט 5+ לייב, בכר, הבדלי, מועלם). גם בסיבוב הראשון שתי הקבוצות נפגשו במשחק שפתח את המחזור בבית מכבי החדש בראשון לציון, וידה של חיפה הייתה על העליונה עם ניצחון מרשים 54:81. בשורות החיפאים בלטו אז דבון ג'פרסון ובי ג'יי מקי עם 20 נקודות כל אחד, ולעומתם בראשון היה זה ג'יימס יוז שבלט עם 13.

בחיפה עשו מאמצים במהלך כל השבוע על מנת לדחות את המשחק מהשעה 20:00 לשעה 21:05, וזאת בשל משחק הכדורגל של המועדון שיערך בשעה 19:00. עם סיום משחק הכדורגל יחכה לאוהדי הקבוצה אוטובוס בתחנת אגד הסמוכה לאיצטדיון שיוביל אותם לרוממה. אבי אשכנזי יקבל בחזרה את בי ג'יי מקי שנעדר מאז החזרה לפגרה, אך עדיין לא ברור כמה דקות יקבל הגארד הותיק. מי שנמצא בירידה מאז הפגרה הוא עידו קוז'יקרו שלא הגיע ל-10 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים, ובחיפה מקווים לחזרה לכושר טוב של הקפטן שלהם.

בראשון לציון עסוקים בתקופה האחרונה במזעור הנזקים שהשאירו זיו ארז ומיקי דורסמן בקבוצה, שלפני תחילת העונה הייתה בין המועמדות האפשריות לפיינל פור. עופר ברקוביץ' ייצב את המועדון עם שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים, ובראשון חזרו לדבר על פלייאוף עליון כעל מטרה. על מנת להפתיע בחיפה יצטרכו בראשון להפסיק לאבד את הראש ברבע האחרון, אפקט שחוזר על עצמו בכל אחד מארבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה. דימארקו ג'ונסון, שחתם במהלך השבוע על חוזה עד סוף העונה, יהיה שחקן המפתח. ג'יימס יוז הפצוע במפשעה בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully