וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': ניצחון שמיני רצוף לעראבה

בצפון, עראבה גברה 0:2 בחוץ על מכבי צור-שלום. הראשונה והשניה בדרום נפרדו בתיקו 1:1. כפר יונה עלתה למקום השני וצימקה את הפער

הסיבוב השני בליגות א' יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים במחוז דרום ועוד שניים בצפון. מוליכת מחוז דרום, מכבי עירוני נתיבות, שמרה על פער של 4 נקודות מהשניה, עירוני חדרה, אחרי שנפרדה ממנה בתיקו 1:1. הראל כחלון העלה את נתיבות ליתרון בדקה ה-13 בבעיטה נהדרת מהאוויר לחיבורים. הפיגור גרם לאורחים מחדרה לשבת על השער של נתיבות, ואחרי שהחמיצו פנדל, הם הצליחו להשוות משער של עידן דוד בדקה ה-19.

מי שניצלה את התיקו של חדרה כדי לטפס למקום השני היא עירוני כפר יונה, שניצחה את הפועל נחלת יהודה 0:3 וצימקה את הפער מנתיבות לשלוש נקודות בלבד. חן מכלוף כבש ראשון לכפר יונה (41), גילי חג'ג' (80) ושי כחלון (81) המשיכו בחגיגה.

במשחק צמרת נוסף במחזור דרום גברה מכבי קרית גת על עירוני רמלה 1:2. ישראל בונפיטו (60) ועומר מולאי (76) כבשו לקרית גת, איציק אבושדיד (75) כבש לרמלה, שנותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-61 בעקבות הרחקתו של אלי גבאי.

משחקים נוספים בדרום:

הפועל ערד - הפועל קטמון/מבשרת 1:1
לערד: עומר סיבוני (42). לקטמון: אלעד כהן (24).

מכבי יבנה - מכבי קרית מלאכי 1:1
ליבנה: אביב זלצמן (90). לקרית מלאכי: אסי אסולין (58).

הפועל כפר שלם - הפועל משוש 1:1
לכפר שלם: אלירן מגול (70). למשוש: ירון אסולין (11).

במחוז צפון, בית"ר צפת השיגה נקודות חשובות בתחתית אחרי שגברה על עירוני טבריה 0:1. שמוליק אביגדור כבש את שער הניצחון לצפת בדקה ה-87. במשחק מרכז טבלה נפרדו מכבי כפר קרע ומכבי השקמה/רמת חן בתיקו 0:0.

עראבה השיגה ניצחון שמיני ברציפות אחרי 0:2 בחוץ על מכבי צור-שלום. עראבה הצליחה לפרוץ את שער המארחת רק בדקה ה-70, מרגלי רן גוזלן. אילן טל קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-91 בפנדל. בית"ר איחוד משהד ניצחה את הפועל הרצליה 0:2 משערים של מוטי בן חמו (19) ועלא וואהב (61).

הפועל כפר קנא סיימה ב-0:0 מול מכבי טמרה. עירוני שלומי/שפרעם ניצחה את עירוני אום אל פאחם, על אף שהיתה בעשרה שחקנים מהדקה ה-43, אחרי הרחקתו של מזיה חלאחלה. כפיר צוקול כבש את שער הניצחון בדקה ה-37. אסי גלבוע הביסה את הפועל עפולה 0:3. אפי סבג כבש צמד (45 ו-68) וטאהר באשה כבש את השלישי בדקה ה-73. יותם מלול הורחק מעפולה בדקה ה-69 ומוחמד פורי מאסי גלבוע הורחק בדקה ה-81.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully