וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: אשקלון ונס ציונה ממשיכות לצלוע

7.2.2009 / 16:29

קבוצתו של שייע פייגנבוים סיימה בתיקו 2:2 עם טירת הכרמל, והכתומים נפרדו ב-0:0 מאכזב עם מרמורק. בית"ר/שמשון - נצרת עילית 1:2

המחזור ה-19 בליגה הארצית ניפק ביום שישי מספר מפגשים מרתקים, בעלי חשיבות לתמונת הצמרת. אחרי שהפסידה במחזור הקודם באום אל פאחם, אירחה הפועל אשקלון את עירוני טירת הכרמל מתחתית הליגה, ונפרדה ממנה בתיקו 2:2. אם מישהו ציפה לטיול קליל בדרום, הרי שכבר בדקה ה-9 התברר שזה לא הולך להיות, כשעבד מורג'אן העלה את האורחים ל-0:1. האשקלונים התעשתו מהר והשווה בדקה ה-17 משער של ינון ברדה. את המהפך בתוצאה השלים כפיר ליבוביץ' בדקה ה-22 כשקבע 1:2 למארחים. טירת הכרמל המשיכה לחפש את שער המארחים ומצאה אותו בדקה ה-85, כשמורג'אן רשם צמד ושוויון 2:2.

מי שמוליכה את הטבלה בצוותא עם הפועל אשקלון, היא נס ציונה, למרות התיקו 0:0 הביתי בדרבי האזורי נגד הפועל מרמורק. לנס ציונה זהו משחק שני ברציפות ללא ניצחון, אך 35 הנקודות שצברה מאפשרות לה להישאר בפסגה, לפחות עד שאשקלון תשלים את המשחק החסר.

הפועל נצרת עילית התארחה אצל בית"ר/שמשון תל אביב, ואיבדה גם היא נקודות חשובות בצמרת כשנוצחה 2:1. האורחים מהצפון עלו ליתרון 0:1 בדקה ה-34 משער של מוטי כלטוב, אבל צמד של שלומי טולדו (60, 79) העניק את שלוש הנקודות לתל אביבים.

עירוני ראשון לציון אירחה בביתה את הפועל בני טמרה, והוכיחה שכנראה אין לה את מה שדרוש כדי להעפיל לליגה הלאומית כשסיימה את המשחק ב-0:0 מאכזב. היריבה מהתחתית שלטה במגרש, ואלמלא החמצות מזעזעות של אחמד דיאב ו-ווג'די אבו-יונס, האורחים מהתחתית היו יוצאים מאיצטדיון הסופרלנד עם ניצחון מוצדק.

מכבי כפר קנא פגשה בביתה את עירוני בת ים וניצחה אותה 0:1 משער של נאיל חוטאבה בדקה ה-62. היה זה ניצחונה השישי של כפר קנא. אום אל פאחם גברה 0:1 על בני ג'דידה האומללה, שעדיין לא ניצחה העונה. הילאל חלאיילה הבקיע את השער המכריע בדקה ה-80.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully