וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מכבי נתניה: הסתבכו עם החוק, יסתבכו גם בצמרת?

היהלומים התקפלו מול משרד הפנים ולא ישתפו את זפאטה מול בני יהודה הלוהטת, שתפתח עם מרטינוביץ' בהרכב (ש', 17:00, ספורט 1)

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

שחקני בני יהודה סיימו ביום שישי את ההכנות לקראת קרב הצמרת בשבת (17:00, בלומפילד) נגד מכבי נתניה, הניצבת במקום השני בטבלה. הזהובים מגיעים למשחק במומנטום אדיר ולאחר שצברו שבעה נצחונות בשמונת המשחקים האחרונים בליגה.

במהלך השבוע עסקו ראשי הקבוצה וגם אנשי הצוות המקצועי בשיחות מוטיבציה רבות, אסיפות קבוצתיות וגם שיחות אישיות עם שחקני הקבוצה, ובלבד שהדריכות והמוטיבציה לא יפגעו לקראת ההתמודדות נגד שחקניו של המאמן לותר מתיאוס. שחקני הקבוצה ערכו אסיפה טקטית לפני אימון הבוקר ובה צפו בקטעים ממשחקה של מכבי נתניה.

המאמן גיא לוזון, שנאלץ במהלך השבוע להתמודד עם פרשת הציטוטים שפורסמו בשמו, ביקש מחניכיו לשים בצד את כל מה שלא קשור בכדורגל ולהתרכז במשחק עצמו בלבד. לוזון ייחסר את המגן עוז ראלי המוצהב ואת הבלם הקולומביאני איבן גארידו שחלה. מילאן מרטינוביץ' ישוב לעמדת הבלם במקומו של גארידו, והמגן הימני איציק עזוז ימלא את מקומו של ראלי המוצהב.

הקפטן אסי בלדוט שחזר ביום חמישי להתאמן, אחרי שהחלים משפעת, צפוי לפתוח בהרכב בשבת. הקשר מהראן ראדי חזר להתאמן ביום שישי אחרי שהתאושש ממחלה ויהיה מחר בסגל. עדיין לא ברור אם ראדי יפתח בהרכב או שהרוויה קובצ'ביץ' יקבל מלוזון את חולצת ההרכב.

אם ללוזון היו חסרות צרות ושחקנים פצועים, הרי שנוספה לקבוצה מכה נוספת כאשר הקשר אלי אברבנל, הסובל ממתיחה חזקה ברצועה הצידית בברכו, צפוי להעדר כ-10 ימים עקב חשש לקרע. השחקן יעבור בדיקת אולטרסאונד בתחילת השבוע לאבחון חומרת הפציעה.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, קובי מויאל, מהראן ראדי,(הרוויה קובצ'ביץ'), תמיר כחלון, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, אלירן עטר

הגול העצמי של נתניה

לאחר ההתכתשויות בין מכבי נתניה למשרד הפנים, החליטו במועדון שלא להסתכן ולא לשתף את אלברטו זפאטה במשחק מחר מול בני יהודה. רק בבוקר יום שישי הצהיר דובר הקבוצה איציק גניש ברדיו "קול נתניה", כי זפאטה יקח חלק במשחק וכי אין בעיה עם שיתופו, על אף הפניות ממשרד הפנים. אחר הצהריים הוחלט במועדון שהפנמי לא יקח חלק. כזכור, ביום חמישי פנה ראש מנהל האוכלוסין, יעקב גנות, אל יו"ר ההתאחדות אבי לוזון והודיע לו כי זאפטה אינו מורשה לעבוד בארץ ושיתופו במשחק, ואף עצם העובדה כי הוא מתאמן בנתניה וחתם במועדון, הופכות אותו לעובד זר בלתי חוקי. בהתאחדות העבירו את העניין לטיפול המחלקה המשפטית ולא מנעו מהשחקן לשחק בשבת, אולם קברניטי נתניה היו חשופים לקנסות כבדים ואף עונש מאסר במידה שהיה לוקח חלק.

בימים הקרובים ייצא זפאטה מהארץ וימתין לקבלת אשרת עבודה, במידה שלא ייצא מרצון - ייגורש. במשרד הפנים זועמים על נתניה על כך שזו הפעם השלישית בה הם עוברים על החוק, לאחר שגם לואיס מרין הגיע ללא אשרת עבודה, וגם עם אשרתו של לותר מתיאוס הייתה בעיה. בנתניה אף הגדילו לעשות והודיעו ביום חמישי כי עברו על החוק במודע. "עמדו למועדון שתי ברירות, האחת: לא להביא שחקן כלל במקומו של תיירי טאזמטה ששוחרר ולהישאר למעשה עם ארבעה זרים עד לסיום העונה, או להביא את השחקן ולטפל במקביל בהסדרת הניירת הדרושה", הודיעו בנתניה. אלא שבמועדון לא טרחו אפילו להסדיר את הניירת ולא פנו למשרד הפנים, עד שזה שמע על הדבר מהתקשורת ופנה אל נתניה. למרות שבפעמים הקודמות יצאה נתניה ללא עונש, הפעם שוקלים במשרד הפנים לנקוט בגישה חמורה ולקנוס את הקבוצה, כמו גם לא לבוא לקראתם בנוגע לאשרתו של זפאטה.

במקומו של זאפטה, יפתח לראשונה בהרכב הקבוצה החלוץ אבי כנפו, שהגיע בינואר מכפר סבא. גם בחוליית ההגנה מתכנן מתיאוס, שכזכור הורחק ויצפה במשחק מהיציע, שינויים. ביוואן פרנסמן יפתח כבלם במקומו של גולן חרמון, כשרביד גזל יחזור לעמדת הקשר האחורי במקומו של הדרום אפריקאי. הקשר הדרום אפריקאי הנוסף של הקבוצה, סיאבונגה נקוסי, זומן למשחקה של נבחרתו מול צ'ילה השבוע, כמו גם מגן מכבי חיפה פיטר מסיללה, וייצא מחר אל מולדתו.

הרכב משוער: לירן שטראובר, דדי בן דיין, לואיס מרין, ביוואן פרנסמן, קלמי סבן, רביד גזל, אלברטו בלאנקו, נקוסי סיאבונגה, שלו מנשה, אבי כנפו ואיתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully