וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-מכבי ת"א: סגירת מעגל או נקמה?

הניצחון האחרון של הצפוניים בליגה הושג מול מכבי ת"א בבלומפילד, אלא שקבוצתו של אבי נמני מגיעה בשיא המומנטום (ש', 17:15, ספורט 2)

שחקני מכבי תל אביב, מחזיקת גביע הטוטו, סיימו אחר הצהריים (שישי) את ההכנות לקראת המשחק נגד הפועל קרית שמונה. בסיומו של האימון המסכם יצאו השחקנים והצוות המקצועי למלון בצפון, שם יישהו עד למשחק בשבת (17:15, ספורט 2).

על פי התרגול באימון המסכם נראה כי המנג'ר אבי נמני לא מתכנן שינויים רבים לעומת ההרכב שפתח בגמר גביע הטוטו לפני יומיים ולמרות שלחלק מהשחקנים זה יהיה משחק שלישי רצוף השבוע, מתכוון נמני לפתוח בהרכב החזק ביותר שעומד לרשותו. איגור טומאסיץ' ימשיך לקבל אשראי בעמדת הקשר האחורי וחיים מגרלשווילי, שהיה המצטיין בגמר, יתופקד שוב בעמדת הקשר השמאלי. השינוי היחיד שמתוכנן בהרכב הצהובים הוא הצבתו של חלוץ הרכש הטרינידדי סקוט סילי בחוד ההתקפה במקומו של עמנואל מאיוקה, שימתין להזדמנות מהספסל.

הצהובים נמצאים במומנטום חיובי ולא נוצחו בארבעת המשחקים האחרונים. במועדון מאמינים שנצחון על יריבתם לתחתית מקרית שמונה, יוציא את הקבוצה סופית מהחלק התחתון של הטבלה וייתן גם דחיפה מוראלית גדולה לקראת הדרבי נגד הפועל תל אביב במסגרת גביע המדינה בעוד כעשרה ימים.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, אורי שטרית, דולי ג'ונסון, איגור טומאסיץ', יוסי שבחון, חיים מגרלשווילי, מאור בוזגלו, סקוט סילי.

הזדמנות לסגור מעגל בקרית שמונה

10 משחקים מחכים בקרית שמונה לניצחון. מאז ה-0:1 בבלומפילד בסיבוב הראשון על מכבי תל אביב, הפסידה הקבוצה הצפונית חמש פעמים וסיימה חמש פעמים בתיקו. בשבת היא תפגוש את אותה מכבי תל אביב ותנסה לחזור למסלול הניצחונות, להתרומם מהמקום הלפני האחרון המוביל למבחנים, ולגרור את היריבה למאבקי התחתית. במועדון מורגשת דריכות רבה לקראת המשחק, כששום תוצאה מלבד ניצחון לא תספק את הצוות המקצועי.

אתמול (חמישי) ערכה הקבוצה ערב גיבוש במסעדה, והאווירה הטובה הורגשה גם באימון המסכם הבוקר. המאמן, אלי כהן, עדיין מתלבט באשר להרכב הפותח ושיטת המשחק. כבר עכשיו ברור כי חלוץ הרכש הבולגרי, טודור קולב, יערוך הופעת בכורה בקבוצה. גיא צרפתי עשוי לחזור להרכב, כשקיימת אפשרות שגם רן קוז'וך יפתח בקישור על חשבונו של עידן סרור. כהן מתלבט האם לפתוח עם סויסה כקשר נוסף, או לשחק עם שלושה חלוצים, ולתת את הבמה לשלומי אביסידריס הצעיר.

הרכב משוער: דני עמוס, דני בונדר, לואיס גוטיירז, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, רן קוז'וך (עידן סרור), פול קסאני, גיא צרפתי, תומר סויסה (שלומי אביסדיריס), יובל אבידור, טודור קולב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully