וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט: "יש לי גאווה מקצועית"

השוער הסביר את מעברו למאיורקה, לפני המפגש עם לה קורוניה ("יהיה מוזר לשחק נגד החברים"). על לוטינה: "הוא לקח החלטה, אני מכבד אותו"

יום ראשון הקרוב יהיה מעניין מאוד עבור דודו אוואט. שוער נבחרת ישראל יארח עם קבוצתו החדשה מאיורקה את האקסית דפורטיבו לה קורוניה, ממנה נפרד בחלון ההעברות. החודשים האחרונים בלה קורוניה לא היו כל כך נעימים לאוואט, שלא שיחק כדורגל עקב החלטת המאמן מיגל אנחל לוטינה. למעשה, גורלו של דודו אוואט בקבוצה נחתם כבר בינואר 2008, בעקבות התקרית בה הלם השוער המחליף של דפור, גוסטבו מונואה האורוגוואי, בפרצופו של אוואט. אחרי התקרית האלימה בין שני השוערים הושעו השניים על ידי לוטינה, ולאחר שאוואט חזר לשער, ניכר כי נפגע כושרו, ובעקבות כך גם מעמדו.

"אני מודה שיהיה מוזר לשחק נגד החברים שלי, שחקנים ששיחקתי איתם לפני חודש, אבל במהלך המשחק אני מרוכז במטרה", אמר אוואט, שצפוי לחזור מעונש הרחקה אל בין הקורות. אוואט נשאל על ידי התקשורת הספרדית אם יש בלבו על לוטינה, והשיב: "אני לא נוטר טינה כלפי אף אחד. אני גאה ששיחקתי במועדון גדול כמו לה קורוניה ובעיר נפלאה. אין לי בעיה עם לוטינה ואני מניח שאין לו בעיה איתי. אני מכבד אותו מאוד. הוא לקח החלטה וזו העבודה שלו". זה כאב לי, אבל אני מבין. עזבתי כי אני לא רוצה להיות שני, יש לי גאווה מקצועית". אוואט סיפר כי הוא מרוצה מאוד על מהמלך שהביא אותו למאיורקה. "שני שמח, לא חושב על עזיבה ולא אכפת לי מהעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully