וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק ניצחון בא בחשבון

ליברפול מעודדת מהניצחון על צ'לסי בדרבי ומקווה לשוב למקום הראשון, אך כדי שזה יקרה היא חייבת לנצח את פורטסמות. זה כנראה יקרה

משחק מספר 59: פורטסמות - ליברפול 5.0, 3.5, 1.6

אחרי שאיבדה את המקום הראשון, ליברפול שואפת לחזור ולתפוס את הבכורה. כשהיא רחוקה שתי נקודות ממנצ'סטר יונייטד, שעוד חסרה משחק, היא יודעת שאין שום אפשרות שהיא לא תחזור ממשחק החוץ נגד פומפי בלי ניצחון. ליברפול, שחגגה ניצחון חשוב בדרבי 0:2 על צ'לסי, מגיעה אחרי שבשלושת המשחקים שקדמו לניצחון היא סיימה בתוצאות תיקו מאכזבות.

זה התחיל כשסטוק סיטי כפתה נגדה 0:0, המשיך כשאברטון חילצה בדרבי 1:1 ונמשך כשוויגאן שמרה על הבית וסיימה גם היא ב-1:1. ליברפול הפסידה העונה רק פעם אחת וביתר משחקיה היא ניצחה 14 פעמים וסיימה בתשעה משחקים בתיקו. האדומים של רפא בניטז כבשו 39 שערים וספגו 15 (ממוצע של 2.78 שערי זכות ו-0.625 שערי חובה).

פורטסמות לעומת זאת מסתבכת משבוע לשבוע בתחתית ומאז שהארי רדנאפ עזב את הקבוצה, המצב הלך והסתבך. פומפי מדורגת נכון לעכשיו במקום ה-16 כשיש לה משחק חסר, אך המאזן שלה עגום ועומד על שישה ניצחונות, שש תוצאות תיקו ו-11 הפסדים. פורטסמות כבשה 23 שערים וספגה 38 (ממוצע של שער זכות אחד ו-1.65 שערי חובה).

בסיבוב הקודם ניצחה ליברפול 0:1 ומה הפעם? נראה ששום דבר לא יעצור את השחקנים של רפא בניטז, שידהרו לניצחון חשוב נוסף להמשך מאבקם בצמרת. ההימור: 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully