וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוהרים לעבר המזומנים

מכבי תל אביב יוצאת למשחק חוץ אצל קרית שמונה בניסיון להמשיך את המומנטום הטוב של השבוע האחרון. הנה ההמלצות שלנו לסוף השבוע

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 16.17 (10 ש"ח יניבו 162 ש"ח)

משחק מספר 2: הפועל באר שבע - הפועל חיפה. חיפה של שלומי דורה כבר נמצאת עם רגל וחצי בליגת העל ועדיין יש לה הזדמנות להמשיך ולחורר את הליגה. הפועל באר שבע, שמגיעה במצב רוח מצוין אחרי הזכייה בגביע הטוטו, אמורה להקשות, אך זה יספיק לה רק לתיקו. ההימור: איקס (2.45)

משחק מספר 13: ארמיניה בילפלד - הרטה ברלין. הרטה מוצאת את עצמה במקום השני בליגה לאחר 18 מחזורים והיא מתייצבת למשחק מול בילפלד במטרה ברורה לשפר את מעמדה ואולי אף לעלות למקום הראשון. אין ספק שהיא עדיפה על פניה ורק הפתעה מרעישה תמנע ממנה לסיים עם שלוש נקודות. ההימור: 2 (2.2)

משחק מספר 40: בלקבורן - אסטון וילה. אסטון וילה מיצבה את עצמה במחזורים האחרונים כאחת שעשויה לסיים את העונה באחד מארבעת המקומות הראשונים. הפער מארסנל כבר עומד על חמש נקודות וכדי להמשיך ולדהור היא חייבת ניצחון על בלקבורן, שמצידה משוועת לנקודות כדי להחלץ מהתחתית. ההימור: איקס (3.0)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 15.12 (10 ש"ח יניבו 151 ש"ח)

משחק מספר 47: בני יהודה - מכבי נתניה. הזהובים של גיא לוזון מגיעים במומנטום חיובי למשחק הבית נגד נתניה, שמגיעה מאוכזבת אחרי איבוד הנקודות נגד הכח עמידר רמת גן. זו אמורה להיות ההזדמנות של נתניה לשוב למסלול הניצחונות ומנגד לעצור את הדהירה של בני יהודה. ההימור: 2 (2.8)

משחק מספר 50: הפועל קרית שמונה - מכבי תל אביב. הצהובים של אבי נמני מגיעים מאוד עייפים אחרי שני משחקים מאוד לא קלים במהלך השבוע. אחרי שחילצו נקודה נגד מכבי חיפה והמשיכו עם זכייה בגביע הטוטו, קרית שמונה מגיעה אליהם בזמן לא ממש טוב. אנחנו מעריכים ששחקניו של אלי כהן יחגגו ניצחון. ההימור: 1 (3.0)

משחק מספר 53: מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה. אשדוד מגיעה בתקופה רעה מאז סיום הפגרה ומלבד הניצחון בחצי גמר גביע הטוטו על בני סכנין, היא לא ממש עשתה משהו משמעותי. מכבי פתח תקוה אחרי הניצחון בדרבי רוצה להמשיך ולהסתער, אך זה לא ממש משהו שהיא תצליח להשיג. ההימור: 1 (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully