וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוללים את הדרך למלך

ברצלונה העניקה לעצמה יתרון לקראת גומלין חצי גמר גביע המלך בזכות ניצחון 0:2 על מאיורקה, ששיחקה ללא אוואט. צפו בתקציר

AP

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 5+ לייב

ברצלונה רעבה לכל התארים ואחרי ששמרה על פער 12 נקודות בראשות הטבלה בספרד, היא עשתה צעד משמעותי גם לקראת העפלה לגמר גביע המלך אחרי שגברה 0:2 על מאיורקה. השתיים ייפגשו פעם נוספת למשחק הגומלין בעוד כחודש ואז נדע מי מהן תמשיך למשחק הגמר ותפגוש שם את סביליה או אתלטיק בילבאו. סביליה ניצחה במשחק הראשון ביניהן אתמול (רביעי) 1:2.

מאיורקה, שמסובכת בליגה במקום האחד לפני אחרון, התייצבה להתמודדות ללא דודו אוואט המורחק, אך נתנה פייט במשך 90 דקות. אחרי שבשנה שעברה היא נכנעה לחטאפה ברבע הגמר, היא פגשה יריבה קשה יותר, שלא זלזלה בה, ונאלצה להופיע ללא קרלס פויול וגבריאל מיליטו הפצועים. מצד שני, צ'אבי וסמואל אטו זכו למנוחה לקראת משחקה של ברצלונה ביום ראשון נגד ספורטינג חיחון. גם לאו מסי פתח על הספסל, אך נכנס במחצית השנייה.

בדקה ה-35 מצאה ברצלונה את השער הראשון כשבוז'אן קרקיץ' הגביה כדור מצד ימין לראש של תיירי הנרי, שכבש. הקטלונים המשיכו בלחץ על מאיורקה ובדקה ה-73 זכו בכדור חופשי, אותו סובב רפא מארקז באומנות פנימה. ברצלונה, שנעצרה בשנה שעברה בחצי הגמר על ידי ולנסיה ולפני שנתיים באותו שלב על ידי חטאפה, מקווה הפעם לסיים עם תואר וקיבלה כאמור יתרון רציני לקראת המשך המשימה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully