וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטון ברנד גמר את העונה

הפציעה בכתף של הסנטר/פורוורד פילדלפיה מצריכה ניתוח והוא יחזור רק ב-2009/10. אלן ישחק באולסטאר, לו עבר למג'יק, בוגאנס לבאקס

שחקן פילדלפיה, אלטון ברנד, גמר את העונה. הסנטר/פורוורד נפצע בכתפו לפני מספר שבועות והתלבט ביחד עם הצוות הרפואי של הקבוצה האם לעבור ניתוח.

ברנד עבר בששת השבועות האחרונים טיפולים אינטנסיביים בכללם שבועיים בהם נבדק מדי יום, אך כעת החליט בעצה אחת עם רופאיו שעליו לעבור ניתוח כדי למנוע נזק גדול יותר לכתפו. ברנד הופך לאט לאט לפצוע כרוני אחרי שבעונה שעברה שיחק רק שמונה משחקים במדי הקליפרס בגלל קרע בגיד אכילס.

השחקן, שהגיע לפילי בקיץ, רשם העונה 13.8 נקודות ו-8.8 ריבאונדים למשחק ולמרות שהסיקסרס ציפו ממנו לתפוקה גדולה יותר, אין ספק שהפציעה שלו תפגע בה. "אלטון רצה לעשות הכל כדי לחזור למגרש ולעזור לחברים שלו", אמר נשיא הסיקסרס אד סטפנסקי, "הוא עבד קשה בשבועות האחרונים, אבל חומרת הפציעה לא מרשה לו להמשיך".

ריי אלן אולסטאר

ברנד הוא שחקן אחד מתוך כמה שגמרו את העונה לאחרונה וקדמו לו מייקל רד וג'אמיר נלסון. היום ערכו מילווקי ואורלנדו טרייד שנועד לסתום מעט את החורים שהותירו הפציעות הללו כשקית בוגאנס עבר לבאקס בעוד טיירון לו עשה את הדרך ההפוכה.

לו רשם העונה 30 הופעות במדי מילווקי ובהן קלע 4.7 נקודות למשחק וחילק 1.5 אסיסטים. עם זאת, לוק רידנור ורמון סשנס הועדפו על פניו ועכשיו הוא ינסה לצבור דקות משחק בעמדת הפוינט גארד של הקבוצה מפלורידה. בוגאנס ינסה להשלים לפחות חלק הנקודות הרבות והחסרות שהותיר אחריו מייקל רד מעמדת השוטינג בוויסקונסין.

ואם בפציעות ובג'אמיר נלסון עסקינן, הרי שמי שיחליף את הרכז בנבחרת המזרח במשחק האולסטאר שייערך ב-15 בפברואר, יהיה כצפוי ריי אלן. אלן יצטרף לפול פירס וקווין גארנט ויהפוך לנציג השלישי של בוסטון סלטיקס במשחק. הגארד הוותיק קולע העונה 18.1 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully